Beste Mensen, ik ben aan de gang gegaan met de Actor spawn tutorial van Dutchy en ik maakte daar vervolgens netjes een Cleo3 bestand van:
{$CLEO .CS}
// Load models
0247: load_model #BFYST
038B: load_requested_models
:MODEL_LOAD
00D6: if
8248: not model #BFYST available
004D: jump_if_false @MODEL_SPAWN
0001: wait 0 ms
0002: jump @MODEL_LOAD
:MODEL_SPAWN
10@ = Actor.Create(CIVFEMALE, #BFYST, 2493.5649, -1680.2937, 13.338)
//Hier komt wat je met je actor wilt doen
0249: release_model #BFYST
0A93: end_custom_thread
De naam van het bestand is actorspawn.cs en ik heb het bestand gewoon in de cleo map gestopt (SannyBuilder installeerde automatisch cleo3).
Maar als ik nu mijn savegame wil laden of gewoon een hele nieuwe game start (in GTA:SA v1.0) dan crasht m'n spel na het laden van het hele balkje, dan sluit gta sa af en kom ik weer op mijn bureaublad.
Beste Mensen, ik ben aan de gang gegaan met de Actor spawn tutorial van Dutchy en ik maakte daar vervolgens netjes een Cleo3 bestand van:
De naam van het bestand is actorspawn.cs en ik heb het bestand gewoon in de cleo map gestopt (SannyBuilder installeerde automatisch cleo3).
Maar als ik nu mijn savegame wil laden of gewoon een hele nieuwe game start (in GTA:SA v1.0) dan crasht m'n spel na het laden van het hele balkje, dan sluit gta sa af en kom ik weer op mijn bureaublad.
Dus wat doe ik fout? :o