Geplaatst: 28 april 200916 jaren comment_1340573 hoe moet ik mods BV: car of weapon mods instaleren op mijn PC voor gta VICE CITY.
Geplaatst: 28 april 200916 jaren comment_1340575 Waarschijnlijk zit bij het download bestandje ook een ReadMe file. Open die en daar staat waarschijnlijk hoe je de modificatie moet installeren en welke je programma's daarvoor moet gaan gebruiken. Veel succes!
Geplaatst: 28 april 200916 jaren Auteur comment_1340577 Waarschijnlijk zit bij het download bestandje ook een ReadMe file. Open die en daar staat waarschijnlijk hoe je de modificatie moet installeren en welke je programma's daarvoor moet gaan gebruiken.Veel succes! thx
Geplaatst: 28 april 200916 jaren Auteur comment_1340589 Waarschijnlijk zit bij het download bestandje ook een ReadMe file. Open die en daar staat waarschijnlijk hoe je de modificatie moet installeren en welke je programma's daarvoor moet gaan gebruiken.Veel succes! er is nog 1 ding waar kan ik IMGTool downloaden?? om in de file gta3 te koemn???
hoe moet ik mods BV: car of weapon mods instaleren op mijn PC voor gta VICE CITY.