Jump to content
Geplaatst:
comment_1340914

newtr.jpg

Jullie hebben het goed gehoord of gelezen, maar ik ben terug. :7

En niet alleen m'n naam maar ik sla terug met een compleet nieuwe mod, namelijk de opvolger van GTA: Tiberium Infection, GTA: Tiberium Return.

Een TC met een compleet nieuwe map, maar dat is niet alles, ook zal er nieuw scripting werk komen en andere zaken die deze mod uniek zullen maken!

Nu eerst een stukje geschiedenis en daarna gaan we ons richten op de dingen die deze mod nou echt uniek maken.

Geschiedenis:

Met de sluiting van GTA: Tiberium Infection heb ik in een quote dit achtergelaten:

Misschien zal er ooit op een dag een nieuw begin komen voor de mod of zal de mod worden doorgezet. Maar tot die dag wil ik Tiberium Infection graag met waarde laten archiveren. Misschien zal ik de mod doorzetten wanneer ik meer ervaring heb, daarom zal ik de komende tijd werken aan mijn modding ervaring. Ik hoop dat het vanaf nu wel zal meezitten en misschien zal RD ook ''terugkomen''.

Jullie konden natuurlijk al aanvoelen dat dit zou gebeuren maar ik wilde het toch een beetje speciaal maken. :7

Ik heb een lange tijd ''in het geheim'' zitten klooien met modellen en models in-game zetten. Een hele korte tijd geleden is het me gelukt om elk object of model dat ik maar kon maken in-game te zetten.

En wat was nou de beste manier om dat te kunnen laten zien door deze mod op te starten!

Na de post van Apple-Mac, in het topic van Tiberium Infection, was ik vastbesloten om deze mod ooit nog eens door te zetten.

Dit is één van de weinige mods waar ik veel vertrouwen in heb.

Ga zo door man het ziet er geweldig uit!

Apple-Mac

Dit inspireerde me om de mod door te zetten.

Laten we ons nu richten op de mod zelf...

Wat is het?

GTA: Tiberium Return is de opvolger van GTA: Tiberium Infection, TI was eigenlijk een Major Conversion maar de meesten zagen het als Total Conversion.

Ik heb besloten om TI om te toveren in een Total Conversion met een nieuwe map en compleet nieuwe storyline.

(Ik vond TI meer op een simpele texture mod lijken dan een echte MC of TC, vandaar deze TC)

De mod zal gaan over een eilandengroep, de groep is opgedeelt in 3 ''grote'' gebieden:

  • Burger stad
  • Tiberium eiland
  • GDI en NOD eiland(en)

Wanneer je een new game start zul je beginnen op een kleine afgelegen haven, het intro filmpje zal uitleggen hoe je hier bent terechtgekomen. Vervolgens moet je een paar missies doen, hierna ga je in een missie naar de stad die vlakbij de afgelegen haven ligt. In de stad moet je een aantal burgers helpen om te ontsnappen aan agenten.

(Agenten zijn (zelfverzonnen) geheimagenten van de NOD, ze zijn ingehuurd om de stad tot hun eigendom te behouden.) Nadat je de missies in de stad hebt voltooid kun je verder naar het tiberium gebied en de GDI basis.

Ik ben nog niet toegekomen aan het bedenken en/of maken van de andere gebieden, zodra ik klaar ben met de stad zal ik een update geven over de andere gebieden.

Progress:

Momenteel is de mod in een vroeg stadium maar vlakbij de volgende fase.

Tot nu toe is de hele map vervangen met een gloednieuwe map die volledig gemaakt is door mij. Verder hebben Beagle, BC7 en .:Tom:. nog meegeholpen met scripting dingen.

De stad moet alleen nog afgewerkt worden, hierna kunnen we de volgende fase binnenschuiven.

(Scroll naar beneden voor scripting informatie.)

Screens:

Afgelegen haven

Overzicht:

haven1.jpg

De stad

Zuid-westen:

stad1.jpg

Zuid-oosten:

stad2.jpg

Noorden:

stad3.jpg

Trailers en filmpjes:

Let op! Filmpjes kunnen afwijken van de progress die er momenteel is!

Missie 1:

Missie 4:

Meet the crew:

Ons team is momenteel erg klein en we zoeken nog naar mensen, scroll naar beneden als je geintresseerd bent om mee te werken aan Tiberium Return.

Revolution-Designer

Ik ben de stichter en leider van TR, hier een lijstje van wat ik allemaal doe aan deze mod:

  • Modelling werk
  • Scripting werk
  • Texturing werk

.:Tom:.

.:Tom:. is het eerste lid dat de mod joinde, tot nu toe heeft hij mij veel geholpen met scripting.

  • Scripting werk

Meewerken:

Denk jij dat je skills hebt om aan deze mod mee te werken? Twijfel dan niet en meld je aan!

Dit kun je doen door mij, Revolution-Designer, een PB te sturen: Klik hier om een PB te sturen

Je moet dit lijstje in je PB vermelden wil je aangenomen worden:

[b]GTAForum lidnaam:[/b]
[b]Ik wil helpen op dit gebied:[/b]
[b]MSN Adress:[/b]

Ook moet je een plaatje/filmpje erbij verzenden die iets van je werk laat zien.

Wij zoeken nog mensen voor:

  • Modelling
  • Scripting
  • Texturing

Bedankt voor het lezen, updates worden in de hoofdpost vermeld samen met een bericht in dit topic.

Grtz RD :cya:

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 64
  • Bezichtigingen 4.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1348330
Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... :7

Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand!

Grtz RD :cya:

Eind deze maand! nou dan denk ik dat deze mod al dan dood is, je moet namelijk wel wat screens plaatsen voor progres.

ik wil je best helpen met het moddeleren als je dat wil.

Hij is nu ook dood, maar ik als ik bezig ga, ga ik natuurlijk niet alles hier posten.

Ik maak dan gewoon een nieuwe verse start in dit topic door alles weer te updaten. :Y

Geplaatst:
comment_1348336
Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... :7

Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand!

Grtz RD :cya:

Eind deze maand! nou dan denk ik dat deze mod al dan dood is, je moet namelijk wel wat screens plaatsen voor progres.

ik wil je best helpen met het moddeleren als je dat wil.

Hij is nu ook dood, maar ik als ik bezig ga, ga ik natuurlijk niet alles hier posten.

Ik maak dan gewoon een nieuwe verse start in dit topic door alles weer te updaten. :Y

Oke mar dan wel af en toe een screen he.

Zou ik helpen of wil je het alleen doen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1348343
Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... :7

Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand!

Grtz RD :cya:

Eind deze maand! nou dan denk ik dat deze mod al dan dood is, je moet namelijk wel wat screens plaatsen voor progres.

ik wil je best helpen met het moddeleren als je dat wil.

Hij is nu ook dood, maar ik als ik bezig ga, ga ik natuurlijk niet alles hier posten.

Ik maak dan gewoon een nieuwe verse start in dit topic door alles weer te updaten. :Y

Oke mar dan wel af en toe een screen he.

Zou ik helpen of wil je het alleen doen?

Alle hulp is welkom, dus die van jou ook. :)

Ik zal je wel even een PB sturen.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1356713

Ik wil even mededelen dat ik weer progress heb gemaakt!

Ik heb de beginpost geupdate dus alles is weer up-to-date.

Grtz RD :cya:

Ps. Ik zoek nog iemand die zou willen scripten!

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
comment_1356723

Gaaf! :D Maar het stadeiland is weer bijna vierkant, lijkt het zo. Daarnaast is de romp van het vrachtschip nog al low detail en de kraan misschien wat te hoog? Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes verder met de mod. _O_

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1356798
Gaaf! :D Maar het stadeiland is weer bijna vierkant, lijkt het zo. Daarnaast is de romp van het vrachtschip nog al low detail en de kraan misschien wat te hoog? Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes verder met de mod. _O_

Bedankt Basssss, ik heb de kraan op de haven al wat lager gezet.

Maar het eiland blijft blijkbaar een probleem(pje) voor mij, kun je misschien een tekening maken van hoe het niet vierkant is? :7

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1356892

Het eiland kan bijvoorbeeld wat heuveliger, dat zie je tenminste niet iedereen die aan het andere kan van het eiland is. Ik heb even een snelle Paint creatie gemaakt als voorbeeld. Links is van bovenaf en rechts van zijkant. Misschien is het rechtse wat moeilijk, maar het geeft wel een gaaf effect. :tu:

naamloos-20.jpg

Misschien kan je er ideeën uithalen voor je modification. :koffie:

Sorry als ik teveel zeur... :$

Geplaatst:
comment_1356967
Het eiland kan bijvoorbeeld wat heuveliger, dat zie je tenminste niet iedereen die aan het andere kan van het eiland is. Ik heb even een snelle Paint creatie gemaakt als voorbeeld. Links is van bovenaf en rechts van zijkant. Misschien is het rechtse wat moeilijk, maar het geeft wel een gaaf effect. :tu:

naamloos-20.jpg

Misschien kan je er ideeën uithalen voor je modification. :koffie:

Sorry als ik teveel zeur... :$

Wat bas hier zegt kan ik wel maken maar dan is het met sketch up :$ Maar dan kan ik het exporteren als .3ds bestand? mogelijkheid?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1357936

Bedankt voor de tips, ik heb momenteel een nieuw eiland gemaakt en in-game gezet. Binnenkort een screen als er wat meer gebouwen op staan.

Ik heb het eerste missie afgemaakt en ik heb er maar een filmpje van gemaakt.

Zie hier het missie:

(Het filmpje spoort niet helemaal, maar het gaat om het idee)

Veel dank aan Dutchy3010 en Beagle!

Ik zit er nog aan te denken om wat extra dingen aan het missie toe te voegen...

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358128
Ziet er leuk uit, ik zie alleen niet echt een verhaal in de missie. Verder nice en ga zo door. _O_

Bedankt, ik ben momenteel de missie aan het uitbreiden met ondertiteling en een extra ''objective''.

Geplaatst:
comment_1358435

Hij zegt dat 't filmpje niet helemaal spoort, dus dan ligt het aan de opnamesoftware ergens. ^_^

Deze mod maakt mooi progress, me likez it. :tu:

KUTGW, je hebt al m'n respect en vertrouwen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.