Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1340914

newtr.jpg

Jullie hebben het goed gehoord of gelezen, maar ik ben terug. :7

En niet alleen m'n naam maar ik sla terug met een compleet nieuwe mod, namelijk de opvolger van GTA: Tiberium Infection, GTA: Tiberium Return.

Een TC met een compleet nieuwe map, maar dat is niet alles, ook zal er nieuw scripting werk komen en andere zaken die deze mod uniek zullen maken!

Nu eerst een stukje geschiedenis en daarna gaan we ons richten op de dingen die deze mod nou echt uniek maken.

Geschiedenis:

Met de sluiting van GTA: Tiberium Infection heb ik in een quote dit achtergelaten:

Misschien zal er ooit op een dag een nieuw begin komen voor de mod of zal de mod worden doorgezet. Maar tot die dag wil ik Tiberium Infection graag met waarde laten archiveren. Misschien zal ik de mod doorzetten wanneer ik meer ervaring heb, daarom zal ik de komende tijd werken aan mijn modding ervaring. Ik hoop dat het vanaf nu wel zal meezitten en misschien zal RD ook ''terugkomen''.

Jullie konden natuurlijk al aanvoelen dat dit zou gebeuren maar ik wilde het toch een beetje speciaal maken. :7

Ik heb een lange tijd ''in het geheim'' zitten klooien met modellen en models in-game zetten. Een hele korte tijd geleden is het me gelukt om elk object of model dat ik maar kon maken in-game te zetten.

En wat was nou de beste manier om dat te kunnen laten zien door deze mod op te starten!

Na de post van Apple-Mac, in het topic van Tiberium Infection, was ik vastbesloten om deze mod ooit nog eens door te zetten.

Dit is één van de weinige mods waar ik veel vertrouwen in heb.

Ga zo door man het ziet er geweldig uit!

Apple-Mac

Dit inspireerde me om de mod door te zetten.

Laten we ons nu richten op de mod zelf...

Wat is het?

GTA: Tiberium Return is de opvolger van GTA: Tiberium Infection, TI was eigenlijk een Major Conversion maar de meesten zagen het als Total Conversion.

Ik heb besloten om TI om te toveren in een Total Conversion met een nieuwe map en compleet nieuwe storyline.

(Ik vond TI meer op een simpele texture mod lijken dan een echte MC of TC, vandaar deze TC)

De mod zal gaan over een eilandengroep, de groep is opgedeelt in 3 ''grote'' gebieden:

  • Burger stad
  • Tiberium eiland
  • GDI en NOD eiland(en)

Wanneer je een new game start zul je beginnen op een kleine afgelegen haven, het intro filmpje zal uitleggen hoe je hier bent terechtgekomen. Vervolgens moet je een paar missies doen, hierna ga je in een missie naar de stad die vlakbij de afgelegen haven ligt. In de stad moet je een aantal burgers helpen om te ontsnappen aan agenten.

(Agenten zijn (zelfverzonnen) geheimagenten van de NOD, ze zijn ingehuurd om de stad tot hun eigendom te behouden.) Nadat je de missies in de stad hebt voltooid kun je verder naar het tiberium gebied en de GDI basis.

Ik ben nog niet toegekomen aan het bedenken en/of maken van de andere gebieden, zodra ik klaar ben met de stad zal ik een update geven over de andere gebieden.

Progress:

Momenteel is de mod in een vroeg stadium maar vlakbij de volgende fase.

Tot nu toe is de hele map vervangen met een gloednieuwe map die volledig gemaakt is door mij. Verder hebben Beagle, BC7 en .:Tom:. nog meegeholpen met scripting dingen.

De stad moet alleen nog afgewerkt worden, hierna kunnen we de volgende fase binnenschuiven.

(Scroll naar beneden voor scripting informatie.)

Screens:

Afgelegen haven

Overzicht:

haven1.jpg

De stad

Zuid-westen:

stad1.jpg

Zuid-oosten:

stad2.jpg

Noorden:

stad3.jpg

Trailers en filmpjes:

Let op! Filmpjes kunnen afwijken van de progress die er momenteel is!

Missie 1:

Missie 4:

Meet the crew:

Ons team is momenteel erg klein en we zoeken nog naar mensen, scroll naar beneden als je geintresseerd bent om mee te werken aan Tiberium Return.

Revolution-Designer

Ik ben de stichter en leider van TR, hier een lijstje van wat ik allemaal doe aan deze mod:

  • Modelling werk
  • Scripting werk
  • Texturing werk

.:Tom:.

.:Tom:. is het eerste lid dat de mod joinde, tot nu toe heeft hij mij veel geholpen met scripting.

  • Scripting werk

Meewerken:

Denk jij dat je skills hebt om aan deze mod mee te werken? Twijfel dan niet en meld je aan!

Dit kun je doen door mij, Revolution-Designer, een PB te sturen: Klik hier om een PB te sturen

Je moet dit lijstje in je PB vermelden wil je aangenomen worden:

[b]GTAForum lidnaam:[/b]
[b]Ik wil helpen op dit gebied:[/b]
[b]MSN Adress:[/b]

Ook moet je een plaatje/filmpje erbij verzenden die iets van je werk laat zien.

Wij zoeken nog mensen voor:

  • Modelling
  • Scripting
  • Texturing

Bedankt voor het lezen, updates worden in de hoofdpost vermeld samen met een bericht in dit topic.

Grtz RD :cya:

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 64
  • Bezichtigingen 4.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358475

@MFCL: Het ligt inderdaad aan de opnamesoftware, in-game verloopt alles bugloos. :Y

Bedankt Senneken!

Ik ben nu nog bezig met een paar models en aan de missie bezig.

Verder ben ik nog wat dingen aan het uitzoeken met scripting.

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358503
Gelieve een antwoord te geven als ik zeg dat ik je wil helpen met scripting.

Tom

Het spijt me Tom, ik had je reactie over het hoofd gezien. :$

Ik zou het geweldig vinden als je me wilt helpen met scripten! :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1360094

Update

Ik heb veel vooruitgang geboekt met het scripten van missies en dergelijke.

Tot nu toe zijn er 3 missies, ik zal ze even op een rijtje zetten:

Missie 1

Missienaam: Begin of a nightmare

Moelijkheidsgraad: Makkelijk/Gemiddeld

Doel van de missie: Je zult beginnen op een klein vrachtschip, er zijn enkele weaponspawns en er zullen 4 FBI agenten klaarstaan om je uit te schakelen. Je moet in totaal 7 agenten vermoorden.

Missie 2

Missienaam: Intelligence in sight!

Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld

Doel van de missie: Je begint met een kleine cutscene, het laat zien wat je moet doen. Je moet de intelligence van de agenten stelen, maar 3 agenten hebben de brug die naar het andere haven platform versperd. Als je de roadblock hebt vrijgemaakt moet je een aantal agenten uitschakelen om vervolgens de intelligence te kunnen pakken.

Missie 3

Missienaam: Escape from the docks

Moelijkheidsgraad: Makkelijk

Doel van de missie: De missie begint met een cutscene die je een aantal dingen laat zien. Hierna moet je een helicopter gebruiken om naar de stad te vliegen, wanneer je in de stad bent moet je boven op je toekomstige safehouse landen.

Dit was een klein overzicht van alle missies, aan missie 3 worden waarschijnlijk nog wat dingen aangepast of toegevoegd.

Ik ga nu weer verder met modellen zodat binnenkort de stad wat meer is uitgebreid en de haven af is.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1361278

Update 2

Ik ben weer bezig geweest en heb veel vooruitgang gemaakt op het gebied van models, ik heb nu een deel van het tiberium gebied in-game en de stad is ''vernieuwd'' en iets meer uitgebreid.

Tiberium gebied:

craterisla.jpg

Niewe stad:

stadscreen.jpg

Ik weet dat textures niet mijn sterkste kant zijn, maar goed.

En ja, ik weet dat die huisjes op iglo's lijken. :duh:

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
comment_1361360

Deze mod maakt geweldige vorderingen, en die missies zien er lang niet slecht uit. Ook al zijn ze vrij simpel, het is nog altijd zooveel beter dan geen missies, en maakt de mod veel leuker dan gewoon een plek om in rond te lopen.

Overigens zien je models er ook perfect uit. Niet allemaal even gedetailleerd, maar dat hoeft ook niet echt.

Over je textures: gebruik je enkel die die al in SA zelf zitten? Dat geeft namelijk 't beste resultaat. :tu: En enkel de textures van de ramen vind ik iets minder, voor de rest toppie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1361899

Bedankt voor jullie reacties, ik zal morgen de beginpost eens een opknapbeurtje geven.

Verder ben ik momenteel bezig met het afronden van de haven en een aantal plattegronden aan het maken.

Grtz RD :cya:

Ps. Als iemand nog hulp wil aanbieden zou ik het geweldig vinden! :)

Geplaatst:
comment_1362010
Textures wat kleiner mappen :puh: Als CJ nou op dat gras van dat eiland staat, is een grasspriet even groot als een vrachtwagen :7

IK-WIL-DEZE-MOD! _O_ Reuze grassprietjes zijn cool. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1363179

Ik ben vanmiddag flink bezig geweest en heb alweer een nieuwe stad gemaakt.

De oude, dus het eiland, is nu vervangen door een groot platform waar gebouwen opstaan, ook is er gelijk een kleine haven bij betrokken. De oude haven, dus waar je begint, zal gewoon blijven bestand i.v.m missies en dergelijke.

Ik heb hier een paar screens van de nieuwe stad:

1243010747-650.jpg

newcity2.jpg

Ik ben nu nog druk bezig met gebouwen modellen, en het mappen van objecten zoals lantaarnpalen en dergelijke.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1363311
Ik ben vanmiddag flink bezig geweest en heb alweer een nieuwe stad gemaakt.

De oude, dus het eiland, is nu vervangen door een groot platform waar gebouwen opstaan, ook is er gelijk een kleine haven bij betrokken. De oude haven, dus waar je begint, zal gewoon blijven bestand i.v.m missies en dergelijke.

Ik heb hier een paar screens van de nieuwe stad:

1243010747-650.jpg

newcity2.jpg

Ik ben nu nog druk bezig met gebouwen modellen, en het mappen van objecten zoals lantaarnpalen en dergelijke.

Grtz RD :cya:

Ziet er super uit! alleen de achterste weg is breder dan die daarvoor XD

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.