Jump to content
Geplaatst:
comment_1340914

newtr.jpg

Jullie hebben het goed gehoord of gelezen, maar ik ben terug. :7

En niet alleen m'n naam maar ik sla terug met een compleet nieuwe mod, namelijk de opvolger van GTA: Tiberium Infection, GTA: Tiberium Return.

Een TC met een compleet nieuwe map, maar dat is niet alles, ook zal er nieuw scripting werk komen en andere zaken die deze mod uniek zullen maken!

Nu eerst een stukje geschiedenis en daarna gaan we ons richten op de dingen die deze mod nou echt uniek maken.

Geschiedenis:

Met de sluiting van GTA: Tiberium Infection heb ik in een quote dit achtergelaten:

Misschien zal er ooit op een dag een nieuw begin komen voor de mod of zal de mod worden doorgezet. Maar tot die dag wil ik Tiberium Infection graag met waarde laten archiveren. Misschien zal ik de mod doorzetten wanneer ik meer ervaring heb, daarom zal ik de komende tijd werken aan mijn modding ervaring. Ik hoop dat het vanaf nu wel zal meezitten en misschien zal RD ook ''terugkomen''.

Jullie konden natuurlijk al aanvoelen dat dit zou gebeuren maar ik wilde het toch een beetje speciaal maken. :7

Ik heb een lange tijd ''in het geheim'' zitten klooien met modellen en models in-game zetten. Een hele korte tijd geleden is het me gelukt om elk object of model dat ik maar kon maken in-game te zetten.

En wat was nou de beste manier om dat te kunnen laten zien door deze mod op te starten!

Na de post van Apple-Mac, in het topic van Tiberium Infection, was ik vastbesloten om deze mod ooit nog eens door te zetten.

Dit is één van de weinige mods waar ik veel vertrouwen in heb.

Ga zo door man het ziet er geweldig uit!

Apple-Mac

Dit inspireerde me om de mod door te zetten.

Laten we ons nu richten op de mod zelf...

Wat is het?

GTA: Tiberium Return is de opvolger van GTA: Tiberium Infection, TI was eigenlijk een Major Conversion maar de meesten zagen het als Total Conversion.

Ik heb besloten om TI om te toveren in een Total Conversion met een nieuwe map en compleet nieuwe storyline.

(Ik vond TI meer op een simpele texture mod lijken dan een echte MC of TC, vandaar deze TC)

De mod zal gaan over een eilandengroep, de groep is opgedeelt in 3 ''grote'' gebieden:

• Burger stad
  • Tiberium eiland
  • GDI en NOD eiland(en)

Wanneer je een new game start zul je beginnen op een kleine afgelegen haven, het intro filmpje zal uitleggen hoe je hier bent terechtgekomen. Vervolgens moet je een paar missies doen, hierna ga je in een missie naar de stad die vlakbij de afgelegen haven ligt. In de stad moet je een aantal burgers helpen om te ontsnappen aan agenten.

(Agenten zijn (zelfverzonnen) geheimagenten van de NOD, ze zijn ingehuurd om de stad tot hun eigendom te behouden.) Nadat je de missies in de stad hebt voltooid kun je verder naar het tiberium gebied en de GDI basis.

Ik ben nog niet toegekomen aan het bedenken en/of maken van de andere gebieden, zodra ik klaar ben met de stad zal ik een update geven over de andere gebieden.

Progress:

Momenteel is de mod in een vroeg stadium maar vlakbij de volgende fase.

Tot nu toe is de hele map vervangen met een gloednieuwe map die volledig gemaakt is door mij. Verder hebben Beagle, BC7 en .:Tom:. nog meegeholpen met scripting dingen.

De stad moet alleen nog afgewerkt worden, hierna kunnen we de volgende fase binnenschuiven.

(Scroll naar beneden voor scripting informatie.)

Screens:

Afgelegen haven

Overzicht:

haven1.jpg

De stad

Zuid-westen:

stad1.jpg

Zuid-oosten:

stad2.jpg

Noorden:

stad3.jpg

Trailers en filmpjes:

Let op! Filmpjes kunnen afwijken van de progress die er momenteel is!

Missie 1:

Missie 4:

Meet the crew:

Ons team is momenteel erg klein en we zoeken nog naar mensen, scroll naar beneden als je geintresseerd bent om mee te werken aan Tiberium Return.

Revolution-Designer

Ik ben de stichter en leider van TR, hier een lijstje van wat ik allemaal doe aan deze mod:

• Modelling werk
  • Scripting werk
  • Texturing werk

.:Tom:.

.:Tom:. is het eerste lid dat de mod joinde, tot nu toe heeft hij mij veel geholpen met scripting.

• Scripting werk

Meewerken:

Denk jij dat je skills hebt om aan deze mod mee te werken? Twijfel dan niet en meld je aan!

Dit kun je doen door mij, Revolution-Designer, een PB te sturen: Klik hier om een PB te sturen

Je moet dit lijstje in je PB vermelden wil je aangenomen worden:

[b]GTAForum lidnaam:[/b]
[b]Ik wil helpen op dit gebied:[/b]
[b]MSN Adress:[/b]

Ook moet je een plaatje/filmpje erbij verzenden die iets van je werk laat zien.

Wij zoeken nog mensen voor:

• Modelling
  • Scripting
  • Texturing

Bedankt voor het lezen, updates worden in de hoofdpost vermeld samen met een bericht in dit topic.

Grtz RD :cya:

Laatste update:

Bewerkt: door Revolution-Designer

• Reacties 64
  • Bezichtigingen 4.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1364930
Ziet er gaaf uit, op sommige plekken mist nog wat detail. Maar dat maakt niet echt uit. Alleen de schade aan de brug ziet er wel een beetje raar uit... :7

Op welke plekken?

Als je vertel wat je bedoelt kan ik het misschien verbeteren. :)

Geplaatst:
comment_1364949
Ziet er gaaf uit, op sommige plekken mist nog wat detail. Maar dat maakt niet echt uit. Alleen de schade aan de brug ziet er wel een beetje raar uit... :7

Op welke plekken?

Ik heb nog nooit een brug Recht zien afbreken :)..

Mischien iets van brokstukken? of net als de brug uit GTAIII ^_^

Geplaatst:
comment_1365941

Op welke plekken?

Bijvoorbeeld dat huisje waar de boot in lag, dat was enkel wat beton. Niet heel erg mooi. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.