Ik heb een vraag. Heb net GTA 4 kort gespeeld, maar als ik loop of een auto bestuur draai je zegmaar met de muis en wandel je met w en a en d, MAAR het is superirritant dat die muis zo beweegt. Ik kan het niet goed uitleggen maar je kunt de hele tijd vanaf verschillende standpunten naar je personage kijken. kan dat beeld niet stil blijven staan en dat je heel het poppetje met de muis bestuurd en dan alleen maar de W hoeft in te drukken en dat je verder stuurt met de muis?Iemand enig idee hoe je dat in moet stellen of op welke knop je moet drukken??
Hi,
Ik heb een vraag. Heb net GTA 4 kort gespeeld, maar als ik loop of een auto bestuur draai je zegmaar met de muis en wandel je met w en a en d, MAAR het is superirritant dat die muis zo beweegt.
Ik kan het niet goed uitleggen maar je kunt de hele tijd vanaf verschillende standpunten naar je personage kijken. kan dat beeld niet stil blijven staan en dat je heel het poppetje met de muis bestuurd en dan alleen maar de W hoeft in te drukken en dat je verder stuurt met de muis?Iemand enig idee hoe je dat in moet stellen of op welke knop je moet drukken??
thanks, Nina