Jump to content
Geplaatst:
comment_1341690

LET OP: BEVAT SCHOKKENDE BEELDEN!

109 Teletekst do 30 apr

Ernstig incident bij Paleis Het Loo

` Tijdens de feestelijkheden met de

koninklijke familie in Apeldoorn is een

auto met hoge snelheid tegen een zuil

aangereden.Dat gebeurde op het moment

dat de bus met de koninklijke familie

op weg was naar Paleis Het Loo.Het is

onduidelijk of het een ongeval is.

Live op televisie was te zien dat een

zwaar beschadigde zwarte Suzuki Swift

kwam aangereden en de zuil ramde.Een

politieagent op de fiets wist nog net

weg te komen.

Er is sprake van gewonden,te zien was

dat iemand werd gereanimeerd.De bus met

de koninklijke familie heeft de rit

afgebroken.

volgende nieuws weer&verkeer sport

--> --> --> -->

Net gebeurd, ik heb het op TV gezien. Wat denken jullie? Opzet/Ongeluk?

• Reacties 541
  • Bezichtigingen 28.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1342573

Voor Nederland is het erger als heel het Koningshuis wordt afgemaakt, dan als er 5 normale mensen dood gaan. Het is hard om te zeggen, maar het is wel zo.

Geplaatst:
comment_1342574
Voor Nederland is het erger als heel het Koningshuis wordt afgemaakt, dan als er 5 normale mensen dood gaan. Het is hard om te zeggen, maar het is wel zo.

Het is alleen maar ''erger'' omdat hun worden gezien als de staats familie van Nederland en ze erg belangrijk zijn. Nederland had dan veel heftiger gereageerd, Maar het is niet erger. De konings familie zijn ook gewoon mensen.

Bewerkt: door Sa_bulldog

Geplaatst:
comment_1342588

Nee elke dode is even erg, of het nou van koninklijke bloede is of gewoon een normale burger. Die mensen zijn gestorven in de plaats van het koningshuis. Aangezien ze daar allemaal kwamen om de koninklijke optocht te zien.

Geplaatst:
comment_1342599

Het is een man van bijna 40 jaar die zie ik echt geen gta spelen. en jullie zitten allemaal te zeuren van dat ze de schuld aan gta geven. Maar tot nu toe zijn jullie de enige die er over beginnen. :duh:

Geplaatst:
comment_1342600

zlkoningindag-CCI0904301W_tcm44-511132.jpg

De man die gisteren tijdens Koninginnedag een aanslag pleegde, is overleden. De NOS heeft uit betrouwbare bron vernomen dat de man vannacht in het ziekenhuis is overleden aan zijn verwondingen.

De 38-jarige man, Karst T. uit Huissen, reed gisteren in op toeschouwers langs de route van de koninklijke bus tijdens Koninginnedag. Met zijn dood komt het dodental van het drama op zes.

Koninklijke familie

De verdachte heeft vlak na de aanslag, toen hij nog in zijn auto zat, tegen politiemensen gezegd dat hij het gemunt had op de koninklijke familie. Daarna was hij er te slecht aan toe om te worden verhoord.

De man werkte tot voor kort als beveiliger en zou onlangs zijn ontslagen. Voordat hij in Huissen woonde, heeft hij in Velp gewoond.

Bron : Nos.nl

Geplaatst:
comment_1342606

Het is jammer, ik wens zo een man niets liever dan de dood toe, maar ik zie hem toch liever wegkwijnen in een cel. Nu kan hij geen verantwoording afleggen voor zijn bizarre daden. :N

Geplaatst:
comment_1342613
BELANGRIJK BERICHT

Volgens bronnen van de nos is de man K.T vanacht overleden. Wat zijn reden was is nog niet vrijgegeven.

Bron: NOS en RTL

nu weten we niet waarom die man het gedaan heeft. Ik zag ook al een foto van de man.

Hij had allemaal bloed op zijn hoofd. Hij was er ernstig aan toe. Ook toen ik zag hoe die auto tegen dat ding aan knalde. Het was nog best een wonder dat hij toen nog levend was.

Geplaatst:
comment_1342614
BELANGRIJK BERICHT

Volgens bronnen van de nos is de man K.T vanacht overleden. Wat zijn reden was is nog niet vrijgegeven.

nu weten we niet waarom die man het gedaan heeft. Ik zag ook al een foto van de man.

Hij had allemaal bloed op zijn hoofd. Hij was er ernstig aan toe. Ook toen ik zag hoe die auto tegen dat ding aan knalde. Het was nog best een wonder dat hij toen nog levend was.

misschien hebben ze nog iets kunnen vinden of horen maar dat ze dat tot nu toe achterhouden.

Geplaatst:
comment_1342615

Wordt ik wakker, zet TV aan en hoor dat, echt zwaar irritant dat dat nu gebeurd is, nu hebben we allemaal nog vragen die onbeantwoord blijven..

Geplaatst:
comment_1342616
Wordt ik wakker, zet TV aan en hoor dat, echt zwaar irritant dat dat nu gebeurd is, nu hebben we allemaal nog vragen die onbeantwoord blijven..

ehm ^_^

(F1Master007 @ 1 May 2009, 08:54:17) *

BELANGRIJK BERICHT

Bewerkt: door F1Master007

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.