Jump to content
Geplaatst:
comment_1341690

LET OP: BEVAT SCHOKKENDE BEELDEN!

109 Teletekst do 30 apr

Ernstig incident bij Paleis Het Loo

` Tijdens de feestelijkheden met de

koninklijke familie in Apeldoorn is een

auto met hoge snelheid tegen een zuil

aangereden.Dat gebeurde op het moment

dat de bus met de koninklijke familie

op weg was naar Paleis Het Loo.Het is

onduidelijk of het een ongeval is.

Live op televisie was te zien dat een

zwaar beschadigde zwarte Suzuki Swift

kwam aangereden en de zuil ramde.Een

politieagent op de fiets wist nog net

weg te komen.

Er is sprake van gewonden,te zien was

dat iemand werd gereanimeerd.De bus met

de koninklijke familie heeft de rit

afgebroken.

volgende nieuws weer&verkeer sport

--> --> --> -->

Net gebeurd, ik heb het op TV gezien. Wat denken jullie? Opzet/Ongeluk?

• Reacties 541
  • Bezichtigingen 28.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1342755
Ben ik de enige die een beetje medelijden heeft gekregen met onze Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en z'n homies in de politiek? Het is toch cynisch dat ze ons jarenlang bang hebben gemaakt voor moslimterroristen en mannen met baarden, met de bijbehorende antiterreurwetten tot in je slaapkamer toe, en vervolgens wordt de eerste aanslag in Nederland deze eeuw gepleegd door een rasautochtoon. En hij had niet eens een baard.

En nou de grote vraag: Had de politiepost die eerder een stopteken gaf hem wel direct gearresteerd als 'ie zwart haar, een donkere baard en een Zuid-Europees kleurtje had gehad?

ik denk dat ze hem in ieder geval wel verdachter vonden, maar of ze hem hadden aangehouden weet ik nog niet zo zeker. Want nederland blijft toch een vrij land en het gewoon vragen mag toch? je slaat iemand niet in de boeien omdat hij iets vraagt en een andere kleur heeft. dan ga je te ver.

Geplaatst:
comment_1342758

Nu heb ik nog een vraag. Was de auto al zo beschadigt toen hij de mensen raakte of raakte hij zo beschadigt door de klap op de mensen(Wat mij een beetje onlogisch lijkt want zoveel schade krijgt een auto niet van een paar mensen raken)

Geplaatst:
comment_1342761
Nu heb ik nog een vraag. Was de auto al zo beschadigt toen hij de mensen raakte of raakte hij zo beschadigt door de klap op de mensen(Wat mij een beetje onlogisch lijkt want zoveel schade krijgt een auto niet van een paar mensen raken)

Hij raakte al 2 dranghekken ervoor..

Geplaatst:
comment_1342765

De deuk van de auto is gekomen door een wat dikkere man die direct ter plekke is overleden.

Hier een hele erge schokkende foto van de man

NIET DRUKKEN ALS JE EEN ZWAKKE MAAG HEBT

Klik hier

Geplaatst:
comment_1342768

Je moet bedenken dat als je iemand aanrijd met 100km/u dat het wel flinke schade kan leveren, erger dan je denkt.

Maar hij is door een hek gereden, en de andere weet ik niet.

Geplaatst:
comment_1342808

Ik heb wat nieuws:

GEZIEN OP NOS VANOCHTEND

De dader is vanacht aan zijn verwondingen overleden. En er zijn nu 5 doden, 4 zwaargewonden en nog veel meer lichtgewonden :N

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
comment_1342811
Ik heb wat nieuws:

GEZIEN OP NOS VANOCHTEND

De dader is vanacht aan zijn verwondingen overleden. En er zijn nu 5 doden, 4 zwaargewonden en nog veel meer lichtgewonden :N

Dit is 2 uur geleden ook gezegd :puh:

Maar goed voor je bijdragen voor diegene die het nog niet wisten.

Geplaatst:
comment_1342822
Ik heb wat nieuws:

GEZIEN OP NOS VANOCHTEND

Zoals FerryN zegt is dit oud nieuws. :Y

>>> Door Jowx: Waarom post jij dit dan ook? Eén keer is toch genoeg?? <<<

Geplaatst:
comment_1342823

Jammer dat die dader is overleden. Die man had de rest van zijn leven moeten boeten voor wat hij heeft gedaan. Nu komt hij er wel erg makkelijk vanaf.

En het is ook vreselijk voor de nabestaanden van de overleden personen. Die willen natuurlijk weten waarom hij het heeft gedaan. Voor die mensen is het volgens mij helemaal vreselijk dat ze nu niets wijzer worden.

Geplaatst:
comment_1342829

Ik zag het op tv toen het gebeurde, ik woon er zelf net ene kilometer van af er vlogen direct wel eens tuk of 5 helicopters over.

Ik vind het echt erg wat er is gebeurt, voor iedereen, er zijn ruim 100000 mensen hier naar apeldoorn gekomen om de koningin te zien en dan eindigt het zo, ook weer ander half miljoen weg en alle moeite hier was nu gedaan om niks.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.