Jump to content
Geplaatst:
comment_1341690

LET OP: BEVAT SCHOKKENDE BEELDEN!

109 Teletekst do 30 apr

Ernstig incident bij Paleis Het Loo

` Tijdens de feestelijkheden met de

koninklijke familie in Apeldoorn is een

auto met hoge snelheid tegen een zuil

aangereden.Dat gebeurde op het moment

dat de bus met de koninklijke familie

op weg was naar Paleis Het Loo.Het is

onduidelijk of het een ongeval is.

Live op televisie was te zien dat een

zwaar beschadigde zwarte Suzuki Swift

kwam aangereden en de zuil ramde.Een

politieagent op de fiets wist nog net

weg te komen.

Er is sprake van gewonden,te zien was

dat iemand werd gereanimeerd.De bus met

de koninklijke familie heeft de rit

afgebroken.

volgende nieuws weer&verkeer sport

--> --> --> -->

Net gebeurd, ik heb het op TV gezien. Wat denken jullie? Opzet/Ongeluk?

• Reacties 541
  • Bezichtigingen 28.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1341759
Echt verschrikkelijk dit! Lijkt mij een aanslag, het kon nog erger zijn als de auto langz dat monument reedt en zich in het andere publiek reedt...

Dan was t pas een rampdag, niet dat het nu al een ramp is

Geplaatst:
comment_1341760
Is het misschien ook al bekend hoe het kan dat die auto al total los was, voordat hij tegen de Naald aan reed? Want dat vond ik al merkwaardig...

hij reed allemaal mensen aan. al voordat hij tot stilstand kwam bij de naald.

Mensen maken niet zo snel deuken in een auto, ik denk eerder dat het door de stalen hekken komt. :(

Geplaatst:
comment_1341762

Ik kwam thuis van joggen, ging in de tuin zetten met de radio aan en hoorde dat er zojuist een zwarte auto de menigte in reed in Apeldoorn. Echt verschrikkelijk, kan me niet voorstellen dat dit niet met opzet is geweest....

@ Gtaboy107, is die man gearresteerd? Op tv zag ik die man zwaargewond de ambulance ingetild worden...

Geplaatst:
comment_1341765
Is het misschien ook al bekend hoe het kan dat die auto al total los was, voordat hij tegen de Naald aan reed? Want dat vond ik al merkwaardig...

hij reed allemaal mensen aan. al voordat hij tot stilstand kwam bij de naald.

Mensen maken niet zo snel deuken in een auto, ik denk eerder dat het door de stalen hekken komt. :(

als je met 100 km een mens van 80 kilo aanrijdt. heb je nog steeds een grote deuk in je auto hoor.

Geplaatst:
comment_1341767
Met zo'n snelheid in een groep mensen rijden zorgt voor grote schade hoor. Vooral door de snelheid is er een grote impact..
Geplaatst:
comment_1341768

Ik weet zeker dat de Dader als hij nog leeft een hele hoop onderzoekjes moet ondergaan. Waaronder den ik bloedprikken om te zien hoeveel alcohol hij in zijn bloed zit.

Ik hoop wel dat hij nog leeft, we willen allemaal graag weten waarom hij dat dee.

EDIT: Bevestigd, 2 doden 12 gewonden

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
comment_1341779

of hij had de bus kunnen raken aangezien die net die bocht wou nemen. en aangezien het een bus met open dak was. zou de koninklijke famillie net zo goed over de reling kunnen vliegen. :N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.