Jump to content
Geplaatst:
comment_1341690

LET OP: BEVAT SCHOKKENDE BEELDEN!

109 Teletekst do 30 apr

Ernstig incident bij Paleis Het Loo

` Tijdens de feestelijkheden met de

koninklijke familie in Apeldoorn is een

auto met hoge snelheid tegen een zuil

aangereden.Dat gebeurde op het moment

dat de bus met de koninklijke familie

op weg was naar Paleis Het Loo.Het is

onduidelijk of het een ongeval is.

Live op televisie was te zien dat een

zwaar beschadigde zwarte Suzuki Swift

kwam aangereden en de zuil ramde.Een

politieagent op de fiets wist nog net

weg te komen.

Er is sprake van gewonden,te zien was

dat iemand werd gereanimeerd.De bus met

de koninklijke familie heeft de rit

afgebroken.

volgende nieuws weer&verkeer sport

--> --> --> -->

Net gebeurd, ik heb het op TV gezien. Wat denken jullie? Opzet/Ongeluk?

• Reacties 541
  • Bezichtigingen 28.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1341855
Nogal raar..

Als het een aanslag was dan is de beste man nogal incompetent. Dit is wel de meest kansloze manier om een aanslag te plegen.

Maargoed ik zou de man gewoon tot vanavond een uur of 12 in z'n auto laten zitten, geen beveiliging eromheen ofzo.. Dan kan iedereen (al dan niet met een mes) hem nog even "aanspreken"

Ik zou juist kijken of je deze man ZSM kan helpen, zorgen dat hij blijft leven, Dan even vragen wat er is gebeurt en als het een aanslag was wat zijn motief was.

Geplaatst:
comment_1341857
Nogal raar..

Als het een aanslag was dan is de beste man nogal incompetent. Dit is wel de meest kansloze manier om een aanslag te plegen.

Maargoed ik zou de man gewoon tot vanavond een uur of 12 in z'n auto laten zitten, geen beveiliging eromheen ofzo.. Dan kan iedereen (al dan niet met een mes) hem nog even "aanspreken"

Ik zou juist kijken of je deze man ZSM kan helpen, zorgen dat hij blijft leven, Dan even vragen wat er is gebeurt en als het een aanslag was wat zijn motief was.

En dan met een boete van 50 euro overmorgen weer vrij laten? Nee laat hem maar lekker wegrotten in z'n auto..

Geplaatst:
comment_1341859

Ik vind toch als je echt informatie over die voorval wil weten kan je beter naar rtl overrschakelen. nos herhaalt alleen maar hetzelfde. rtl heeft trouwens nieuw beeldmateriaal

Geplaatst:
comment_1341860

Op de post dat hij bewust door mensen zou heenrijden en daarbij zijn auto is beschadigd zou ik willen zeggen. Dat je door mensen niet zo'n gigantische deuk in de voorkant van de auto krijgt. Mensen zijn flexibel en meestal als er mensen worden aangereden zie je versplintert glas en deuken, maar dit lijkt meer op een deuk wat kan komen van hekken en beton. (voordat hij tegen het loo botste)

Niet iedereen is inderdaad hetzelfde en weet hoe hij/zij hulpverlening moet toepassen. Toch weet ik dat wel en dat ook de reden is dat ik me wel wat machteloos voel, maar veel fotograferen zijn eerder in voor een goed plaatje, omdat een goed plaatje (vooral) met dit soort onderwerpen je schatrijk kunt worden. Dit gaat een wereldwijde onderwerp worden omdat alles onduidelijk was en de konings familie erg dicht bij was.

Geplaatst:
comment_1341871
NIEUWE BEELDEN

Waarom neem je het filmpje op van af je monitor? :cab:

---

Erg voor de mensen die gedood zijn door zo'n vent.. zieke geest moet je wel hebben daarom...

Geplaatst:
comment_1341872

Doordat het kenteken zichtbaar is zijn er gegevens van de eigenaar van de auto vrijgekomen. Maar let op, de auto kan natuurlijk ook gestolen zijn.

Het gaat in ieder geval om een 38 jaar oude man, meer weet ik nog niet..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.