Geplaatst: 30 april 200916 jaren comment_1342093 Ik heb op een rare manier 2 lijkwagens gekregen Eerst reed ik met de lijkwagen van de missie undertaker. Toen ik geen tweede lijkwagen kon vinden, ging ik naar mijn safehouse van Algonquin Daarna ging ik naar mijn safehouse van Bohan. Daar reed ik rond met mijn infernus rond en op wonderbaarlijke wijze reed daar een tweede lijkwagen!!! Die had ik gepakt en reed terug naar mijn safehouse in Bohan, toen reed nog een rondje met mijn lijkwagen. Toen zag ik nog een lijkwagen. Die heb ik niet meer gepakt, want ik had er al twee. Bewerkt: 1 mei 200916 jaren door DaRick1993
Geplaatst: 3 mei 200916 jaren comment_1344979 @ Topicstarter: Romero hoort dus niet onder ''kloon'' Deze 'bug' is al lang bekend, drive whit a special car, he isnt special anymore
Geplaatst: 3 mei 200916 jaren comment_1344991 @ Topicstarter: Romero hoort dus niet onder ''kloon'' Deze 'bug' is al lang bekend, drive whit a special car, he isnt special anymore Behalve de Emergency wagens
Geplaatst: 3 mei 200916 jaren comment_1344997 @ Topicstarter: Romero hoort dus niet onder ''kloon'' Deze 'bug' is al lang bekend, drive whit a special car, he isnt special anymore Behalve de Emergency wagens Dit staat ook al in het topic dat voertuigen van de politie enzo niet spawnen Zou wel erg zijn 1 politie car waarmee je rijd heel de stad politie ,BRRRRR...
Ik heb op een rare manier 2 lijkwagens gekregen
Eerst reed ik met de lijkwagen van de missie undertaker.
Toen ik geen tweede lijkwagen kon vinden, ging ik naar mijn safehouse van Algonquin
Daarna ging ik naar mijn safehouse van Bohan.
Daar reed ik rond met mijn infernus rond en op wonderbaarlijke wijze reed daar een tweede lijkwagen!!!
Die had ik gepakt en reed terug naar mijn safehouse in Bohan, toen reed nog een rondje met mijn lijkwagen.
Toen zag ik nog een lijkwagen. Die heb ik niet meer gepakt, want ik had er al twee.
Bewerkt: door DaRick1993