May 16, 200520 yr Ik heb perongelijk mijn icoontje bureablad weergeven uit de taakbalk verwijderd. En de prullenbak leeggemaakt . Weet iemand hoe ik dit icoontje weer in mijn taakbalk krijg want ik vind het nergens meer terug.
May 16, 200520 yr Wat voor incoontje is het? 1 die standaard op de computer staat? Anders moet je naar Start--->alle programma's-->desbetreffende map, en dan kopier je het icoontje naar je bureaublad.
May 16, 200520 yr Rechtermuis Taakbalk -> Werkbalken -> Snel Starten.. Oh sorry had het verkeerd gelezen! Ik dacht het een spel of iets anders was...
May 16, 200520 yr Hij bedoeld dit Icoontje Badman. Zie links onderaan. En MClaw heeft het antwoord al gegeven zie ik. Dat is mooi Edited May 16, 200520 yr by Mazzeltje
May 17, 200520 yr bedoel je dan de taakbalk rechtermuisknop(vergrendelen uitschakelen)--> snelstarten.
May 17, 200520 yr Ik heb je het icoontje in een rar gestopt. Je hoeft het nu alleen nog maar in de taakbalk te slepen. Bureaublad_weergeven.rar
Ik heb perongelijk mijn icoontje bureablad weergeven uit de taakbalk verwijderd. En de prullenbak leeggemaakt
. Weet iemand hoe ik dit icoontje weer in mijn taakbalk krijg want ik vind het nergens meer terug.