Ik wou GTA III vandaag terug eens spelen, wat al een tijdje geleden was en ondertussen heb ik al een nieuwe videokaart (9800 GT), dus die kan GTA IV op z'n gemak aan. Maar het probleem is nu dat ik in het pauze menu een Framerate van meer dan 1000 - 2000 FPS heb. () En doordat het beeld dan zo snel ververst zie ik in het pauzemenu de woorden niet (zoals Start Game - Options - Quit Game). Hier daarvan een screen:
Als ik dan de Frame Limiter aan zet, dan krijg ik een maximum framerate van 30 FPS, en dan heb ik dit probleem niet meer, maar dan heb ik in het spel dus ook maar maximum 30 FPS, en ik moet zeggen dat een framerate van 250 toch nog altijd iets beter speelt. Is er dus een oplossing, zodat ik zonder de frame limiter de tekst in het pauze menu toch goed kan lezen, of het limiet kan verhogen naar bijvoorbeeld 70 of 100 frames per seconde?
Beste GTA III spelers,
Ik wou GTA III vandaag terug eens spelen, wat al een tijdje geleden was en ondertussen heb ik al een nieuwe videokaart (9800 GT), dus die kan GTA IV op z'n gemak aan. Maar het probleem is nu dat ik in het pauze menu een Framerate van meer dan 1000 - 2000 FPS heb. (
) En doordat het beeld dan zo snel ververst zie ik in het pauzemenu de woorden niet (zoals Start Game - Options - Quit Game). Hier daarvan een screen:
Als ik dan de Frame Limiter aan zet, dan krijg ik een maximum framerate van 30 FPS, en dan heb ik dit probleem niet meer, maar dan heb ik in het spel dus ook maar maximum 30 FPS, en ik moet zeggen dat een framerate van 250 toch nog altijd iets beter speelt.
Is er dus een oplossing, zodat ik zonder de frame limiter de tekst in het pauze menu toch goed kan lezen, of het limiet kan verhogen naar bijvoorbeeld 70 of 100 frames per seconde?
Mvg,
Hanneswasco