Deze handleiding schrijf ik naar aanleiding van programma's die geïnstalleerd worden om de computertijd van mensen in te stellen. Dit gebeurd vooral bij jeugd waarvan de ouders vinden dat ze te veel tijd achter de pc doorbrengen. Met dit programma word hun tijd beperkt. Ik schrijf deze tutorial voor de mensen die graag stiekem wat meer pc-tijd willen Ik heb iets gevonden om dit programma tijdelijk uit te schakelen met een eenvoudig programma. Het heet AMD Fusion for Gaming. Je leest het al, dit is normaal gesproken te gebruiken voor games. Maar dit kan ook gebruikt worden om dit soort programma's af te sluiten!
Volg alleen deze handleiding als je een AMD processor hebt, anders werkt het programma niet.
Start het op en druk op het tandwieltje om naar de uitgebreide interfaceweergave te gaan.
Maak een nieuw profiel aan. Bij het veldje softwareconfiguratie vink je deze aan:
- Opstarttoepassingen (alle gebruikers)
- Opstarttoepassingen (huidige gebruiker)
- Running Applications
Sla dit profiel daarna op.
Stap 4:
Activeer dit profiel. Je zult merken dat timeslot (of een ander programma) word uitgeschakeld samen met alle applicaties die je rechtsonder ziet in je taakbalk. Zet hierna als eerste je virusscanner weer aan. Deze word namelijk ook uitgezet. En start eventueel andere programma’s op die je aan wilt hebben.
Succes!
Graag alleen reageren als je hier iets aan hebt gehad en iets kwijt wilt.
Timeslot uitschakelen
Deze handleiding schrijf ik naar aanleiding van programma's die geïnstalleerd worden om de computertijd van mensen in te stellen. Dit gebeurd vooral bij jeugd waarvan de ouders vinden dat ze te veel tijd achter de pc doorbrengen. Met dit programma word hun tijd beperkt. Ik schrijf deze tutorial voor de mensen die graag stiekem wat meer pc-tijd willen
Ik heb iets gevonden om dit programma tijdelijk uit te schakelen met een eenvoudig programma. Het heet AMD Fusion for Gaming. Je leest het al, dit is normaal gesproken te gebruiken voor games. Maar dit kan ook gebruikt worden om dit soort programma's af te sluiten!
Volg alleen deze handleiding als je een AMD processor hebt, anders werkt het programma niet.
Stap 1:
Download AMD Fusion for Gaming.
Hier kun je de download vinden.
Stap 2:
Installeer AMD Fusion for Gaming.
Stap 3:
Start het op en druk op het tandwieltje om naar de uitgebreide interfaceweergave te gaan.
Maak een nieuw profiel aan. Bij het veldje softwareconfiguratie vink je deze aan:
- Opstarttoepassingen (alle gebruikers)
- Opstarttoepassingen (huidige gebruiker)
- Running Applications
Sla dit profiel daarna op.
Stap 4:
Activeer dit profiel. Je zult merken dat timeslot (of een ander programma) word uitgeschakeld samen met alle applicaties die je rechtsonder ziet in je taakbalk. Zet hierna als eerste je virusscanner weer aan. Deze word namelijk ook uitgezet. En start eventueel andere programma’s op die je aan wilt hebben.
Succes!
Graag alleen reageren als je hier iets aan hebt gehad en iets kwijt wilt.
Bewerkt: door WaRioRZ