PowerPats Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ik wou op multiplayer maar er staat unable to connect to game provider. ik ben er achter gekomen dat dit een wereldwijd probleem is. hebben jullie ook dit probleem op de console. Niemand kan meer online op gta iv komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K-one76 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Hallokes Bij mij en mijne maat is dat ook zo sinds gisteren. Wij zijn van België. Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ik had er gister ook last van. Is het inmiddels al opgelost of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Nee nog niet volgens mij, heel irritant dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelonagek Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Jah vervelend maar ik denk wel dat ze er hard mee bezig zijn maar weet iemand er meer van die er toevallig mee bezig is of hoe lang dit nog gaat duren?? MVG, Barca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 @hierboven: we werken niet bij Rockstar dus kunnen we het je niet vertellen PS: zou Rockstar Games misschien zijn gestopt na het 1 jaar hosten van de servers ? lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 inmiddels kan ik er weer op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ik kan er ook weer op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelonagek Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Mooi zo:D Er kwam namelijk vandaag een vriend logeren en ik wou eigenlijk vrijwel heel de dag erop:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Je moet je toch gewoon aanmelden bij Playstation Network? Ik kan gewoon online spelen op mijn PS3 hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Ja ik ook weer, maar gister en eergister was het niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Ja ik ook weer, maar gister en eergister was het niet mogelijk. Mail van rockstar (antwoord op mkijn vraag) volgens hen betere verbinding nu xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.