Geplaatst: 2 mei 200916 jaren comment_1344476 EXIT's hillbilies mobile. foto's zeggen genoeg Bewerkt: 2 mei 200916 jaren door EXIT
Geplaatst: 2 mei 200916 jaren comment_1344481 Het is nogal losjes. zeg maar leeg. mr wel leuk! KUTGW !
Geplaatst: 2 mei 200916 jaren comment_1344484 Woooow!!!! De Hillibillies zijn echt mega vet!! En deze mod maakt het mega vet KUTGW~!
Geplaatst: 2 mei 200916 jaren comment_1344497 @ Hierboven: lelijk zou ik 'm niet noemen. t' Is misschien een bijzonder model om te zien, maar het ziet er niet slecht uit. Textures zijn wel nogal vlak, en over de screens zit zo'n soort van raster fzo.. Aniewee, leuke mod.
Geplaatst: 2 mei 200916 jaren Auteur comment_1344527 Hij is ook niet gemaakt om mooi te zijn . Maar het is nog lang niet af. er moeten natuurlijk nog betere textures over. en juist belichten. paar kaarsen er op (licht). een stale ronde boog met veren als bumper.
Geplaatst: 2 mei 200916 jaren Auteur comment_1344539 Hillbilly is een pejoratieve term waarmee in de Verenigde Staten armere en lager opgeleide personen uit het Appalachengebied werden aangeduid. Later verspreidde de term zich naar een meer algemene aanduiding van arme laag opgeleide personen uit heuvelachtige plattelandsgebieden bron wikipedia
Geplaatst: 3 mei 200916 jaren comment_1344790 Ik vind het nu al een heel geslaagd voertuig Als ik zo op de laatste screen kijk zie ik dat er details zijn, het is goed uitgewerkt en de textures zijn goed uitgekozen. Wat vervangt ie? Misschien een tip om in 3DS Max de diffuse colors op wit te zetten bij je textures, dit maakt het véél lichter. Natuurlijk ook prelighten hé @MFCL: Ongeveer
Geplaatst: 3 mei 200916 jaren comment_1344800 Dat ziet er zeker wel naizie uit! WIP, ik weet het. Alleen een beetje donker, maar ik neem aan dat je er nog wel een specular highlight ofzo overheen gaat gooien ?
Geplaatst: 3 mei 200916 jaren comment_1344976 Very nice! Misschien kun je nog een veroestte metalen strip rond de wielen maken, rond het draagvlak zeg maar, dat was/is bij echte karrenwielen ook vaak zo. Verder misschien nog wat dingen om het realistischer te maken, zoals kussentjes op de stoelen. Ook zou ik die cylinder, dat rode ding rechts achterop, even 180 graden draaien zodat dat lelijk getexturde gedeelte aan de onderkant zit in plaats van aan de bovenkant. Opzich is de rest goed getextured, je moet er alleen even iets aan editten in Photoshop ofzo, zodat het hout lijkt alsof het aan het wegrotten is enzo, het ziet er nu zo nieuw uit allemaal. Wat vervangt ie? Misschien een tip om in 3DS Max de diffuse colors op wit te zetten bij je textures, dit maakt het véél lichter. Natuurlijk ook prelighten hé 1: Je kan in princiepe alles vervangen wat je wil, alleen even namen van dff en txd veranderen en evt. ook in handling lines enzo 2: Is in Zmodeler gemaakt, die laatste screen komt uit Zmodeler.. 3: Voertuigen kun je niet prelighten , gewoon specular highlight erop, op 72 ongeveer, geen 60, dan glimt het, 72 is het wel verlicht maar dan zoals bij SA auto's en dan is de belichting perfect.
EXIT's hillbilies mobile.
foto's zeggen genoeg
Bewerkt: door EXIT