Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_9041

Met die soort Destruction Derby race, ga ik dat rondje pakken, en dan snel weer bovenin rijden.

Of ik schiet zo veel mogelijk auto's kapot, dat ik makkelijker kan rijden :puh:

Geplaatst:
comment_9046

Je em toch ook niet te winnen?

Je moet in de top 3 eindigen om je te kwalificeren ofzo, ben zelf nog nooit 1e 2e of 3e geworden want me wagen gaat steeds weer stuk door die sukkels die daar

meerijden <_<

Geplaatst:
comment_9090

Bij de hotring moet je 1ste, 2de of derde worden en zoals de andere hadden gezegt. De bloodring moet je door ringen heen gaan totdat je 1 minuut haald!

En niet dubbelposten a.u.b! ;)

Geplaatst:
comment_9114
Bij de hotring moet je 1ste, 2de of derde worden en zoals de andere hadden gezegt. De bloodring moet je door ringen heen gaan totdat je 1 minuut haald!

ik heb ze allebij al gehaald

Geplaatst:
comment_9118

ik heb ze allebij al gehaald

Ik ook! Ik vond hem best makkelijk! Alleen die andere het een crossmoter deed ik wel lang over!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_10510

20 min. Hallo! Dat is eigenlijk best nog wel lang. Je moet gewoon overal overheen en tussendoor racen.

Bij die dunne muren moet je gewoon een flinke aanloop nemen. In totaal deed ik er 12 min over. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.