Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1409802
*Gaap* Ben nu al moe :zz: Net 2 keer op en neer naar de AH gefietst (Tweede keer was het niet goed :S) van ½ km weg nu zit ik lui achter mijn computer ook vandaag nog laatste gym(Les) gehad gingen we met alle bruggers voetballen eerste geworden. Mijn laatste reactie hier op dit forum tot en met zondag :) ben dan @Bospop (Backstage XD)

Later, Mevi :zz::zz:

is goed.

Geplaatst:
comment_1409877
*Gaap* Ben nu al moe :zz: Net 2 keer op en neer naar de AH gefietst (Tweede keer was het niet goed :S) van ½ km weg nu zit ik lui achter mijn computer ook vandaag nog laatste gym(Les) gehad gingen we met alle bruggers voetballen eerste geworden. Mijn laatste reactie hier op dit forum tot en met zondag :) ben dan @Bospop (Backstage XD)

Later, Mevi :zz::zz:

slaap lekker zou ik zeggen. ^_^

Geplaatst:
comment_1410304
godfather, wat voor een onozele link staat er nu weer in je handtekening? :schater:

welke link het is gewoon een plaatje hoor.

was een beetje aan het expirimenteren daarnet :D

edit@echt?is hij zo groot? :puh:

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1410613
ik speel teveel ps3 games

dan koop je gta IV voor de pc en dan zet sniper je wel even bij pc leden,en je vergeet lekker je ps3 :dans:

ja maar ik vind games gewoon games maakt niet uit of ik ze PC of PS3 speel...............

maar ik moet wel op PS3 spelen want we hebben een PC van niks XD

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.