Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1433071
ik d8 dat godfather er al eentje had aangemaakt.

want ik zit al in een msn groep van tcc.

zit al in een groep van TCC?waar heb je het over?

edit@ik heb eengroep voor gtaforum maar dat is niet zozeer om groepsgesprekken te doen enzo maar gewoon om te zien dat dat leden zijn.maar als iedereen die dit leest nou effe zijn email adres geeft via PB want in een post mag dat volgensmij niet dan voeg ik jullie wel toe.

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1433278

Ik wil graag vrijdag om 19.00 een meeting plannen voor de playstation 3.

Yeah! Heb gister de storyline binnen 30 uur uitgespeeld, snap niet waarom het golden trophy is want ik had het in 16.33 uur uitgespeeld.

Geplaatst:
comment_1433321
ik d8 dat godfather er al eentje had aangemaakt.

want ik zit al in een msn groep van tcc.

zit al in een groep van TCC?waar heb je het over?

edit@ik heb eengroep voor gtaforum maar dat is niet zozeer om groepsgesprekken te doen enzo maar gewoon om te zien dat dat leden zijn.maar als iedereen die dit leest nou effe zijn email adres geeft via PB want in een post mag dat volgensmij niet dan voeg ik jullie wel toe.

dus als ik het goed begrijp heeft thegodfather een msn groep aangemaakt? Anders maak ik hem wel aan. Als ik je hem wel hebt, stuur ik een pb :D

Geplaatst:
comment_1433374

eh.. ik heb alleen een groep in me msn van gtaforum maar dat was niet echt voor dit soort dingen maar gewoon om te weten dat dat leden zijn,maar maak jij er maar groep aan van TCC dan gta4gamer.

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1433383

Oke ik heb een groep gemaakt in Windows Live! dit is het adres van de groep: http://thecopcrimes.groups.live.com . Als jullie naar mij een PB met je email adres erin, kan ik jullie een uitnodiging sturen, maar jullie kunnen ook vragen om lid te worden om lid te worden op de site volgens mij. In je Windows Live Messenger staat er als je lid bent als het goed is bij ''Groepen'' dat je lid bent van TCC. Veel plezier.

Misschien is een PB sturen wel het handigst voor mij, maar je kan natuurlijk ook jezelf uitnodigen op de site!

GTA4Gamer :tu:

Bewerkt: door GTA4gamer

Geplaatst:
comment_1433421
Oke ik heb een groep gemaakt in Windows Live! dit is het adres van de groep: http://thecopcrimes.groups.live.com . Als jullie naar mij een PB met je email adres erin, kan ik jullie een uitnodiging sturen, maar jullie kunnen ook vragen om lid te worden om lid te worden op de site volgens mij. In je Windows Live Messenger staat er als je lid bent als het goed is bij ''Groepen'' dat je lid bent van TCC. Veel plezier.

Misschien is een PB sturen wel het handigst voor mij, maar je kan natuurlijk ook jezelf uitnodigen op de site!

Vrienden ook? :engel:

Geplaatst:
comment_1433423

Heb ff op die site zelf het lidmaatschap aangevraagd. :)

Hugotje mag er ook bij, hij is tenslotte lang lid geweest en heeft toch veel gedaan voor de clan. :)

Bewerkt: door SNIPER44

Geplaatst:
comment_1433432

Heb ff op die site zelf het lidmaatschap aangevraagd. :)

Hugotje mag er ook bij, hij is tenslotte lang lid geweest en heeft toch veel gedaan voor de clan. :)

_O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.