Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1449718
Goedemorgen allemaal!

goeie morguh!

Goeiemoggel! :cya:

Dag ploppertjes allemaaaaaal!

Halokidokieee :puh:

:zz::zz: goede....... :zz: morgen :zz::zz::zz: allemaal :zz: ik slaap nog half :zz:

Geplaatst:
comment_1449720
Goedemorgen allemaal!

goeie morguh!

Goeiemoggel! :cya:

Dag ploppertjes allemaaaaaal!

Halokidokieee :puh:

:zz::zz: goede....... :zz: morgen :zz::zz::zz: allemaal :zz: ik slaap nog half :zz:

Ik zit in mijn slaap te typen

Geplaatst:
comment_1449723

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Je geluid goed hoog zetten.

Hopelijk is iedereen nu goed wakker? :D :D :D :D

Geplaatst:
comment_1449735
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Je geluid goed hoog zetten.

Hopelijk is iedereen nu goed wakker? :D:D:D:D

ja hoor.

Waarom doe jij die hele tekst tussen youtube /youtube? je kan ook gewoon de laatste code van de link doen. kijk maar

Bewerkt: door weaponmr

Geplaatst:
comment_1449741

wat maakt het uit, met die code van mij moet je gewoon RMK drukken dan kopieren en je hebt het al helemaal, tegenover die van jouw moet je die code nog eens gaan selecteren in die browser en dan kopieren. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.