Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1449950
I Am Back xD

Mega Mevin is back! :D

Rofl xD, Teveel KinderTV gekeken :puh: ?

mevin.png

Mwahaha, die bewaar ik xD

eeh! maak geen grapjes met mijn moeder. Mega Mindy zijn is heel moeilijk hoor!

Geplaatst:
comment_1449959

Oh Ja, Bijna vergeten de vertellen. Even over iets anders:

Ik denk dat ik niet meer erg actief met de clan nog mee ga doen (Meetings Alleen) Omdat ik GTA IV Opeens saai vindt. Ik blijf natuurlijk wel lid als jullie dat nog toestaan :$

Geplaatst:
comment_1449967

Ik denk dat ik niet meer erg actief met de clan nog mee ga doen (Meetings Alleen) Omdat ik GTA IV Opeens saai vindt. Ik blijf natuurlijk wel lid als jullie dat nog toestaan :$

Tuurlijk mag je blijven. :D

Ik kan ook niet meer op MP omdat ik met men kut nat probleem zit. :duh:

Geplaatst:
comment_1450003
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Je geluid goed hoog zetten.

Hopelijk is iedereen nu goed wakker? :D :D :D :D

ha!als ik die achtergrond zie dan denk ik elijk weer aan 4 jaar geleden ofzo,ik was me kapot geschrokken dus nu ken ik dat sorrt filmpjes wel :D

Geplaatst:
comment_1450060

oftewel het pc gedeelte van de clan is zo goed als dood? :duh:

Geplaatst:
comment_1450083

volgens mij ben ik de enige die KAN voor de pc EN actief is :N

Geplaatst:
comment_1450122

volgens mij ben ik de enige die KAN voor de pc EN actief is :N

jezelf arresteren dan maar.

Geplaatst:
comment_1450164

Jammer dat het zo slecht loopt, het momt misschien nog wel een keer goed, we zitten gewoon in een diepe, diepe diepe diepe diepe valkuil, en komen er langzaam maar zeker weer uit, misschien toch een Xbox tak toevoegen, voor de activiteit

Geplaatst:
comment_1450170
Jammer dat het zo slecht loopt, het momt misschien nog wel een keer goed, we zitten gewoon in een diepe, diepe diepe diepe diepe valkuil, en komen er langzaam maar zeker weer uit, misschien toch een Xbox tak toevoegen, voor de activiteit

Kuche Kuche, Laatst had ik hier ergens een sig van iemand (vergeten wie :S) gezien:

xboxafval.gif

Nu weer even serieus, ik vind het wel goed, alleen wie denk je dat daar leiding over gaat geven? Ik weet niet of we een nieuw lid meteen leiding kunnen geven over het Xbox gedeelte...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.