Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 192.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1369524
ik kan binnenkort overdag wel iets doen, alleen weet ik niet of ik er zelf kan zijn.

Ik heb ook een idee, mss kunne we een soort puntentelling houden van hoeveel je hebt meegedaan, actief bent op forum etc.

we gaan alleszins iets moeten doen ivm met activiteit.

En ik ben van plan (mocht royboow akkoord gaan) om mensen te gaan kicken.

wel inactieve leden natuurlijk.

punten telling ben ik het niet echt mee eens :N en als je dat doet doe het dan voor ps3 want bij de pc is wel meestal iedereen online.(maar dat komt misschien omdat we nog niet zoveel pc leden hebben)

Geplaatst:
comment_1369525
ik kan binnenkort overdag wel iets doen, alleen weet ik niet of ik er zelf kan zijn.

Ik heb ook een idee, mss kunne we een soort puntentelling houden van hoeveel je hebt meegedaan, actief bent op forum etc.

punten telling ben ik het niet echt mee eens :N en als je dat doet doe het dan voor ps3 want bij de pc is wel meestal iedereen online.(maar dat komt misschien omdat we nog niet zoveel pc leden hebben)

GunsNroses ook?

Geplaatst:
comment_1369529

GunsNroses ook?

heb hem nog geen post zien doen hier.

btw royboow, heb je men invite gehad op msn?

Geplaatst:
comment_1369615
Leden zoals?

Lijstje

GTA-top

GTA4gamer

GunsNroses61

Firefighter is en blijft erelid

GunsNroses wil ik nog effe niets mee doen, eventueel gta4gamer ook niet.

Guns: heb hem al posts zien doen in het forum maar nog niet hier.

GTA4gamer: krijgt nog een week de tijd.

En firefighter? Heeft die wel al met een meeting meegedaan? die jongen heb ik hier al meer dan een maand niet meer gezien.

Geplaatst:
comment_1369650
Leden zoals?

Lijstje

GTA-top

GTA4gamer

GunsNroses61

Firefighter is en blijft erelid

waarom is(en blijft)firefighter ere lid?en inderdaad hij is al heel lang offline dus ik snap eigenlijk niet waarom hij ere lid is :N .

Geplaatst:
comment_1369659

Trommelgeroffel voor de eerste TCC PPS!! (powerpoint)

Heb hem opgenomen met hypercam2. Trek je niks aan van het geluid ,was aan het kauwen op kauwgom op de achtergrond.

Geplaatst:
comment_1369693

Heb hem opgenomen met hypercam2. Trek je niks aan van het geluid ,was aan het kauwen op kauwgom op de achtergrond.

:tu: leuk gedaan :puh:

Bedankt zeg maar wanneer er iets aangepast moetworden.

PS: mag hij ook op de site?

Bewerkt: door kidage

Geplaatst:
comment_1369696

Ik had gezien dat we misschien een blog krijgen. Zal ik dan de site van tcccitynews uit de lucht halen en daarvan het tcccitynews maken?

EDIT: Mag ik hoofdredacteur van het tcccitynews worden? anders heb ik niet erg veel te doen in deze clan

Bewerkt: door Hugotje112

Geplaatst:
comment_1369699
Ik had gezien dat we misschien een blog krijgen. Zal ik dan de site van tcccitynews uit de lucht halen en daarvan het tcccitynews maken?

EDIT: Mag ik hoofdredacteur van het tcccitynews worden? anders heb ik niet erg veel te doen in deze clan

Je bedoelt de 'oude nieuwskrant' vervangen door de nieuwe op de site?

@kidage; Is goed, het kan geen kwaad om deze erbij te zetten :)

Geplaatst:
comment_1369703

Je bedoelt de 'oude nieuwskrant' vervangen door de nieuwe op de site?

@kidage; Is goed, het kan geen kwaad om deze erbij te zetten :)

Ok bedankt SNIP

Geplaatst:
comment_1369757

leuk filmpje ;) @ Sniper ik kon vandaag niet komen op de PC nu wel ff maar net nog niet, en ik kan ook vaak in het weekend niet want ik werk ook veel.

(:O nu al 1e waarschuwing ;()

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.