Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1375283
15:00?!?!?!dan lich ik nog op bed! :7 neh 15:00 is goed :Y en gunsnroses kan je nog steeds niet joinen enzo? :N

Ik d8 het niet neen.

Ik kan zowieso niet omdat mijn comp een nieuwe Videokaart krijg, heb er 2 maar eentje is op een TV en dat is veel mooier maar die comp is een beetje slecht, maar vanaf volgende ongeveer kan ik weer actief meedoen :D mits ik niet weer problemen heb om jullie te joinen.. :duh:

PS. ik heb vandaag iets grappigs gehad, ik was de oplader van mijn Samsung Pixon al een paar weken kwijt, en ik had bij mijn moeder en bij mijn vader het huis helemaal overhoop gehad en ik kon hem niet vinden. vandaag deed ik ff de auto la open en daar zag ik mijn oplader .... :duh: :duh: :duh:

Geplaatst:
comment_1375286
is de meting nou morgen of overmorgen?

zondag = kijk in recruitment 2de post ;)

kan ik weer eens niet :N Ben op voetbalkamp :D Maar dat is ook leuk :tu: Komt wel een andere keer :duh:

al de 2e :duh: het is voor de pc!

Geplaatst:
comment_1375299

FF een vraagje over Battlestations Pacific, want ik wil de achievement Rising Sun, en daarvoor moet je alle missies van de japanse campaign op veteran hebben voltooid. dat heb ik ook maar ik kreeg de achievement niet ;(

Geplaatst:
comment_1375307
FF een vraagje over Battlestations Pacific, want ik wil de achievement Rising Sun, en daarvoor moet je alle missies van de japanse campaign op veteran hebben voltooid. dat heb ik ook maar ik kreeg de achievement niet ;(

Lijkt me gewoon ff overnieuw doen als dat kan xD heb ik ook eens bij GTA IV moeten doen. Had ik de USJ Gedaan, stond er niks bij :puh:

EDIT: @gtafreak, sig is te groot ;)

Bewerkt: door Mevin

Geplaatst:
comment_1375311

ey nog effe over dat ranken, wie houd dat bij op de PS3 als je een rang omhoog mag???

EDIT: weet ik waar kan ik die signatures van de TCC ook al weer krijgen???

Bewerkt: door gtafreak321

Geplaatst:
comment_1375313
ey nog effe over dat ranken, wie houd dat bij op de PS3 als je een rang omhoog mag???

EDIT: weet ik waar kan ik die signatures van de TCC ook al weer krijgen???

kijk in het recruutment topic daar staat de link

Geplaatst:
comment_1375318

Ik.

Je gaat ranks omhoog van hoelang je al lid bent en van hoeveel je mee doet met meetings & ook de activiteit.

EDIT: Thegodfather91, Mevin, GTA4gamer zijn een rank omhoog gegaan.

Bewerkt: door SNIPER44

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.