Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1387052

ik weet eindelijk waarom ik niet door mijn koptelefoon kon praten!op dat ding staat volume en daarnaast een knopje en die stong op off,al sinds ik hem heb gekocht( :7 ) dus ik denk dat hij het ook in IV doet dus dan kan ik met dat swat filmpje misschien meedoen?

Geplaatst:
comment_1387079
ik weet eindelijk waarom ik niet door mijn koptelefoon kon praten!op dat ding staat volume en daarnaast een knopje en die stong op off,al sinds ik hem heb gekocht( :7 ) dus ik denk dat hij het ook in IV doet dus dan kan ik met dat swat filmpje misschien meedoen?

aah mongooltje :puh: :P :puh:

ja tuurlijk.

Bewerkt: door SNIPER44

Geplaatst:
comment_1387129

aah mongooltje :bonk: :bonk: :bonk:

ja tuurlijk.

zo, doe maar aardig. :duh:

Geplaatst:
comment_1387130

ja tuurlijk.

was grappig bedoelt. :{

Geplaatst:
comment_1387153

ja tuurlijk.

was grappig bedoelt. :{

lol :bonk:

Geplaatst:
comment_1387196
Even een vraagje tussendoor uit welke plaats komen jullie?

Belgie - Beveren

hierbij organiseer ik een meeting voor de pc op de komende vrijdag 26/06/09

van 20:00 tot 22:00

Bewerkt: door SNIPER44

Geplaatst:
comment_1387249
Ik kom uit Woerden

EDIT: heeft iemand ook Battlefield Bad Company? Heb het gister gekocht.

ik kom uit Losser......... wat?? :puh: Losser dat ligt dicht bij Enschede.

en ik had Battlefield maar wegens niet fatsoenlijk werkende online functie heb ik hem verkocht.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.