Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1387650
xD

Maar ik zag dat er voor de 26 een PC Meeting was gepland?

Aanstaande? Kan het niet één uurtje eerder? :puh:

ja aanstaande vrijdag,moet je effe aan sniper vragen of het een uurtje eerder kan.

edit@vandaag ben ik jarig!(op het forum dan he)1 jaar lid van gtaforum!!!! :dans:

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1387666
xD

ja aanstaande vrijdag,moet je effe aan sniper vragen of het een uurtje eerder kan.

edit@vandaag ben ik jarig!(op het forum dan he)1 jaar lid van gtaforum!!!! :dans:

Gefeli

Geplaatst:
comment_1387684
xD

Nouja congrats dan maar? :):Y :Y :Y :Y :Y :Y :cya: :cya: :cya:^_^ ^_^

Geplaatst:
comment_1387685
Gefeliciteerd met je forum verjaardag ;). PS hoe laat is de meeting van vrijdag 26 juni want misschien kan ik dan niet.

om 20:00 maar mevin wil een uur eerder dus misschien als sniper het goed vind is het 19:00

dat staat ook in het recruitment topic.o en dankjullie wel

Geplaatst:
comment_1387694
Gefeliciteerd met je forum verjaardag ;). PS hoe laat is de meeting van vrijdag 26 juni want misschien kan ik dan niet.

om 20:00 maar mevin wil een uur eerder dus misschien als sniper het goed vind is het 19:00

Happy Forum B-Day :puh:

Geplaatst:
comment_1387731

Happy Forum B-Day :puh:

dankjeXD

Geplaatst:
comment_1387736
meeting van pc word dan van 19:00 tot 21:00 uur.

@meeting voor ps3: mss niet best om het maar op 1 dag te doen ipv 2 dagen na elkaar?

oke gaan we dan vrijdag en zaterdag?vind het best.de ps3 ers hebben ook 2dagen achterelkaar en we hebben niet zo vaak meetings (1x per week ong) dus goed.

edit@laat maar ik heb het verkeerd gelezen ^_^

Geplaatst:
comment_1387738

@meeting voor ps3: mss niet best om het maar op 1 dag te doen ipv 2 dagen na elkaar?

oke gaan we dan vrijdag en zaterdag?vind het best.de ps3 ers hebben ook 2dagen achterelkaar en we hebben niet zo vaak meetings dus goed.

pc is toch vrijdag lol?

Geplaatst:
comment_1387739

oke gaan we dan vrijdag en zaterdag?vind het best.de ps3 ers hebben ook 2dagen achterelkaar en we hebben niet zo vaak meetings dus goed.

pc is toch vrijdag lol?

ja maar ik had het verkeerd gelezen dus ik dacht dat je net als de ps3 ook 2 dagen wou gaan doen :puh:

Geplaatst:
comment_1387741

pc is toch vrijdag lol?

ja maar ik had het verkeerd gelezen dus ik dacht dat je net als de ps3 ook 2 dagen wou gaan doen :puh:

ne nee :puh:

recruitment is bij deze ook ff aangepast.

Geplaatst:
comment_1387745

pc is toch vrijdag lol?

ne nee :puh:

recruitment is bij deze ook ff aangepast.

wtf?bij de ps3 meeting is alleen nog kenny-petrovic?!kijk hoeveel leden er zijn voor ps3 en alleen hij komt nog tot nu toe?

Geplaatst:
comment_1387746
wtf?bij de ps3 meeting is alleen nog kenny-petrovic?!kijk hoeveel leden er zijn voor ps3 en alleen hij komt nog tot nu toe?

Geduld, de meeting is volgende week dus we hebben nog ff de tijd. :Y

Natuurlijk hoop ik wel op een grote opkomst!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.