Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1390340
Kleine verandering meeting van vandaag

Tijd: 14.00 tot (zo lang als het kan)

zo is het wel goed denk ik ik moet nu naar die Schule en ben er om 10 uur al weer !!! :dans: :dans:

Geplaatst:
comment_1390553

Ik heb toch eventjes een vraagje wat betreft het spelen van een cop, ik vind vooral in de praktijk, dat de agent te weinig in handen heeft om een burger te stoppen, Hij kan haast alleen maar achtervolgen, en hij mag ook niet uit zijn auto schieten, en het aanhouden en arresteren van een burger heeft ook weinig zin, omdat de burger na een tijdje toch rebels gaat worden, en uit de auto stapt en weg vlucht, of op je schiet.

Dus heeft iemand misschien tips of trucs, of misschien moet de houding van de burger zelf verbetert worden, Want ik weet het nu allemaal niet.

Geplaatst:
comment_1390566
Ik heb toch eventjes een vraagje wat betreft het spelen van een cop, ik vind vooral in de praktijk, dat de agent te weinig in handen heeft om een burger te stoppen, Hij kan haast alleen maar achtervolgen, en hij mag ook niet uit zijn auto schieten, en het aanhouden en arresteren van een burger heeft ook weinig zin, omdat de burger na een tijdje toch rebels gaat worden, en uit de auto stapt en weg vlucht, of op je schiet.

Dus heeft iemand misschien tips of trucs, of misschien moet de houding van de burger zelf verbetert worden, Want ik weet het nu allemaal niet.

De burgers doen bijna altijd wat je zegt en anders schiet je op ze als ze wegrennen.

In de politie auto blijven ze bijna altijd zitten, ik ben nog nooit uitgestapt, heb alleen wel 1 x een granaat vast gehouden totdat 'ie ontplofte in de auto.

Schieten doe je gewoon, niemand die erop let.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.