Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1391567

virus is weggewerkt door mn stief pa,ik kan weer op mn pc ^_^ (ik moet wel alles opnieuw instaleren dus ik weet nog niet of ik op de meeting van morgen kom,je hoort het nog wel.

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1391586
Hallo, Belangrijke mededeling

Wij wilen jullie graag voorstellen aan onze nieuwe Co Leader Thegodfather91

Wij hebben Thegodfather gekozen omdat hij lang lid is, veel voor de gang doet en actief is.

godfather, er ligt nu een zware klus op jou schouders, de leden moeten altijd bij jou terecht kunnen voor vragen

Verder ga ik binnenkort verhuizen (de eerste 2 weken van Juli) dus ben ik niet bereikbaar. Dat betekend dat je dan alleen bij SNIPER en Thegodfather terecht kunt

dankje :Y zal me best doen :tu:

Geplaatst:
comment_1391592
iemand nu nog wat te doen dan met een PS3???? :zz:

eet 'm op.

Srry, kan niet online komen, mag vanaaf alleen die meeting doen als ik vandaag weinig playstation.

naaahh nee :puh:

ok dan zie ik je vanavond wel :cya:

Geplaatst:
comment_1391609

Wij hebben Thegodfather gekozen omdat hij lang lid is, veel voor de gang doet en actief is.

godfather, er ligt nu een zware klus op jou schouders, de leden moeten altijd bij jou terecht kunnen voor vragen

Verder ga ik binnenkort verhuizen (de eerste 2 weken van Juli) dus ben ik niet bereikbaar. Dat betekend dat je dan alleen bij SNIPER en Thegodfather terecht kunt

Welkom terug, je heb veel gemist!

Geplaatst:
comment_1391699

Gefeli ;)

Geplaatst:
comment_1391740

Gefeli ;)

ty

Geplaatst:
comment_1391870

Daarnet, 5-6 mensen online, om kwart voor zes gaat opeens de helft offline en even later de rest. Toen zijn we met z'n 2en ook maar gestopt omdat het niet leuk is met z'n 2en.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.