Jump to content
Geplaatst:
comment_1345945

009-1-1.jpg

Met trots presenteer ik ons eigen Clan-Talk. Alleen leden en vrienden van TCC mogen hier posten.

Hier kunnen we over meetings praten, over meetings napraten en andere dingen.

Zelf een meeting maken stuur een PB naar Hugotje112 of Gerbieboy6 en één van hen post dit lijstje!

Platform: (PS3/PC)
  Game: (Welke game)
  Tijd: (Wanneer en hoe laat)
  Specifiek/Gewoon (De specifieke modus of de gewone game modus)
  Eventuele dingen (niet verplicht): (bijv. gaan filmen/of achievements halen)

Houd je aan de afspraken en heb plezier.

Bewerkt: door gerbieboy6

• Reacties 2.7k
  • Bezichtigingen 191.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1392890
Ik kom vanavond niet :tu:

BREAKING NEWS

Hallo, dit is het nieuws met Snowleopard. Michael Jackson is vannacht overleden aan een hartstilstand

Zie hier de rest van het bericht DOOD

Had het gehoord ja.

Wel goed tijdstip *kuch kuch* net voordat al die concerten zouden gaan beginnen.

had er gisteren avond al iets over gehoord in het late avond-journaal maar er was toen nog niet veel info beschikbaar.

Nuja hij leed aan huidkanker enal, dus het einde was wel al in zicht hoor.

ja maar hij is aan zn medicijnen dood gegaan,gerucht is dat hij 2 dozijn slaappillen heeft ingeslikt ofzo.

maandag ben ik vrij :Y

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1393012
Ik kom vanavond niet :tu:

BREAKING NEWS

Hallo, dit is het nieuws met Snowleopard. Michael Jackson is vannacht overleden aan een hartstilstand

Zie hier de rest van het bericht DOOD

Had het gehoord ja.

Wel goed tijdstip *kuch kuch* net voordat al die concerten zouden gaan beginnen.

had er gisteren avond al iets over gehoord in het late avond-journaal maar er was toen nog niet veel info beschikbaar.

Nuja hij leed aan huidkanker enal, dus het einde was wel al in zicht hoor.

ja maar hij is aan zn medicijnen dood gegaan,gerucht is dat hij 2 dozijn slaappillen heeft ingeslikt ofzo.

maandag ben ik vrij :Y

daar blijf je inderdaad wel lekker rustig van :puh:

maar nog even over die meeting van gisteravond voor de PS3.

het begon toch pas om 7 uur???? wat gaan jullie nu ineens praten dat ie om 6 uur begint????? :bonk:

oopps sorry mijn fout maar ik had nog gemeld dat ik ging eten dus :roll:

Bewerkt: door gtafreak321

Geplaatst:
comment_1393022

belangrijk

ik kan vandaag niet op de meeting komen helaas,door die virus moet ik nu weer alles opnieuw instaleren en gta IV is dus niet geinstaleerd.ik denk dat de meeting niet door gaat want nu zijn sniper en mevin met zn 2en.of we moeten het uiststellen tot morgen want dan heb ik hem wel geinstaleerd.

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1393026
belangrijk

ik kan vandaag niet op de meeting komen helaas,door die virus moet ik nu weer alles opnieuw instaleren en gta IV is dus niet geinstaleerd.ik denk dat de meeting niet door gaat want nu zijn sniper en mevin met zn 2en.of we moeten het uiststellen tot morgen want dan heb ik hem wel geinstaleerd.

Stel inderdaad maar uit.

Morgen meeting doen dan ofzo?

Geplaatst:
comment_1393032
belangrijk

Stel inderdaad maar uit.

Morgen meeting doen dan ofzo?

ja,zelfde tijd als vandaag dan maar?

Geplaatst:
comment_1393088
Lekker, een begrafenis van een aantal miljoen :dans:

:duh: Zelf 1 meegemaakt , niet bepaald grappig Snow.

Het is ook niet grappig bedoeld :duh:

Alleen dat hij vlak voor zijn concerten sterft, is best toevallig, die hele concertreeks was zo'n 350 mille, dus ik zeg alleen dat je er een mooie begrafenis van kan maken, En dat is niet grappig bedoel

Wie word nu de nieuwe king of pop? ik denk ..............

Geplaatst:
comment_1393151
Lekker, een begrafenis van een aantal miljoen :dans:

:duh: Zelf 1 meegemaakt , niet bepaald grappig Snow.

Het is ook niet grappig bedoeld :duh:

Alleen dat hij vlak voor zijn concerten sterft, is best toevallig, die hele concertreeks was zo'n 350 mille, dus ik zeg alleen dat je er een mooie begrafenis van kan maken, En dat is niet grappig bedoel

Wie word nu de nieuwe king of pop? ik denk ..............

Creed?

Geplaatst:
comment_1393230
Stopbord? Lmao goed bedacht xD. Iemand stond hier voor een stopbord :puh:

Maar meeting tot morgen?

En godfather. welke virus scanners heb jij dan?

ESET ofzoiets,maar ik had hem niet geupdate en ik had er niet op gelet.het is dus ook een beetje mn eigen fout :$

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.