Geplaatst: 4 mei 200916 jaren comment_1346117 hey, ik heb dus een probleem met het editen van vehicles.ide, als ik het verander en hem op wil slaan zegt hij dit: enig idee wat zou helpen?, ik heb er al een eerder topic over gezien, maar geen oplossing. ik heb aleen lezen uitgevinkt, dus dat kan het niet zijn...
Geplaatst: 4 mei 200916 jaren comment_1346123 Heb ik ook. Toevallig bedenk ik mij nu misschien een oplossing. Voer kladblok eens uit als Administrator, en sla dan het bestand op. Wat ik anders altijd doe: Ik sla het bestand op op mijn bureaublad, sluit kladblok en verplaats het dan weer naar de map waar het vandaan kwam. Dat werkt wel altijd. PS: Dit probleem zal zich niet alleen voordoen bij Vehicles.IDE, mar ook bij alle andere kladblok dingen in de hele program files map. EDIT: Even getest of Als Administrator uitvoeren werkt, en jawel, dat werkt. Voor als je niet weet hoe je kladblok als Administrator moet uitvoeren: Klik op start > Alle Programma's > Bureau Accesoires > Rechtermuisknop op Kladblok > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren > Uh wtf, gaat niet... Bewerkt: 4 mei 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 4 mei 200916 jaren Auteur comment_1346125 dankje voor de snelle reactie =D, ik zal het eens proberen. net een nieuwe pc namelijk, dus had het nog nooit eerder gehad... E- werkt ^^ , dankje Bewerkt: 4 mei 200916 jaren door tommyfrogy
Geplaatst: 4 mei 200916 jaren comment_1346132 dankje voor de snelle reactie =D, ik zal het eens proberen. net een nieuwe pc namelijk, dus had het nog nooit eerder gehad...E- werkt ^^ , dankje Kan jij in de Eigenschappen kladblok als administrator uitvoeren? Bij mij niet, tenzij ik rechtermuisknop op kladblok doe en direct op Als Administrator Uitvoeren klik... @hieronder, oke... Er is alleen geen andere oplossing, denk ik... Bewerkt: 4 mei 200916 jaren door Remi-X
hey, ik heb dus een probleem met het editen van vehicles.ide, als ik het verander en hem op wil slaan zegt hij dit:
enig idee wat zou helpen?, ik heb er al een eerder topic over gezien, maar geen oplossing. ik heb aleen lezen uitgevinkt, dus dat kan het niet zijn...