Geplaatst: 4 mei 200916 jaren comment_1346304 Heet iedereen. Bij mij doet de TXD workshop niet. Hij zeg iets van prosessbar out of range tijdens het opslaan van de img. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Kan iemand mij helpen? :| Ik draai windows vista onder Administrator rechten. mvg, Kevin.
Geplaatst: 4 mei 200916 jaren comment_1346367 Verkeerd subforum, maak een hulp-topic de volgende keer aan in "Gtaforum.nl > Modding > Gta Modding Hulp > Texture Moddeling Hulp". Ik weet niet hoe jij met TxdWorkshop werkt en welke versie je hebt, maar met TxdWorkshop sla je .txd-bestanden op, niet .img-bestanden, bij mijn versie dan. Probeer daarom even deze versie van TxdWorkshop. Waarschijnlijk heb je de versie van TxdWorkshop waarmee je tegelijkertijd .img-bestanden kunt openen en de .txd-bestanden kunt bekijken, die daarin zitten. Als je mijn versie van TxdWorkshop gebruikt moet je wel even handmatig de .txd uit Gta3.img halen (of een ander .img-archief), wat je doet met het programma Img-Tool.
Geplaatst: 4 mei 200916 jaren Auteur comment_1346480 Verkeerd subforum, maak een hulp-topic de volgende keer aan in "Gtaforum.nl > Modding > Gta Modding Hulp > Texture Moddeling Hulp".Ik weet niet hoe jij met TxdWorkshop werkt en welke versie je hebt, maar met TxdWorkshop sla je .txd-bestanden op, niet .img-bestanden, bij mijn versie dan. Probeer daarom even deze versie van TxdWorkshop. Waarschijnlijk heb je de versie van TxdWorkshop waarmee je tegelijkertijd .img-bestanden kunt openen en de .txd-bestanden kunt bekijken, die daarin zitten. Als je mijn versie van TxdWorkshop gebruikt moet je wel even handmatig de .txd uit Gta3.img halen (of een ander .img-archief), wat je doet met het programma Img-Tool. Geprobeerd.. werkt niet.
Geplaatst: 4 mei 200916 jaren comment_1346741 Verkeerd subforum, maak een hulp-topic de volgende keer aan in "Gtaforum.nl > Modding > Gta Modding Hulp > Texture Moddeling Hulp".Ik weet niet hoe jij met TxdWorkshop werkt en welke versie je hebt, maar met TxdWorkshop sla je .txd-bestanden op, niet .img-bestanden, bij mijn versie dan. Probeer daarom even deze versie van TxdWorkshop. Waarschijnlijk heb je de versie van TxdWorkshop waarmee je tegelijkertijd .img-bestanden kunt openen en de .txd-bestanden kunt bekijken, die daarin zitten. Als je mijn versie van TxdWorkshop gebruikt moet je wel even handmatig de .txd uit Gta3.img halen (of een ander .img-archief), wat je doet met het programma Img-Tool. Geprobeerd.. werkt niet. Doe je eerst compressen dan opslaan? Ik doe altijd opslaan > compres > opslaan. Weet niet waarom, maar het werkt wel en krijg geen meldingen
Geplaatst: 4 mei 200916 jaren comment_1346757 Verkeerd subforum, maak een hulp-topic de volgende keer aan in "Gtaforum.nl > Modding > Gta Modding Hulp > Texture Moddeling Hulp".Ik weet niet hoe jij met TxdWorkshop werkt en welke versie je hebt, maar met TxdWorkshop sla je .txd-bestanden op, niet .img-bestanden, bij mijn versie dan. Probeer daarom even deze versie van TxdWorkshop. Waarschijnlijk heb je de versie van TxdWorkshop waarmee je tegelijkertijd .img-bestanden kunt openen en de .txd-bestanden kunt bekijken, die daarin zitten. Als je mijn versie van TxdWorkshop gebruikt moet je wel even handmatig de .txd uit Gta3.img halen (of een ander .img-archief), wat je doet met het programma Img-Tool. hhm, waar kan ik die vinden ?
Geplaatst: 5 mei 200916 jaren comment_1346836 Verkeerd subforum, maak een hulp-topic de volgende keer aan in "Gtaforum.nl > Modding > Gta Modding Hulp > Texture Moddeling Hulp".Ik weet niet hoe jij met TxdWorkshop werkt en welke versie je hebt, maar met TxdWorkshop sla je .txd-bestanden op, niet .img-bestanden, bij mijn versie dan. Probeer daarom even deze versie van TxdWorkshop. Waarschijnlijk heb je de versie van TxdWorkshop waarmee je tegelijkertijd .img-bestanden kunt openen en de .txd-bestanden kunt bekijken, die daarin zitten. Als je mijn versie van TxdWorkshop gebruikt moet je wel even handmatig de .txd uit Gta3.img halen (of een ander .img-archief), wat je doet met het programma Img-Tool. hhm, waar kan ik die vinden ? ....deze versie van TxdWorkshop....
Geplaatst: 5 mei 200916 jaren comment_1346913 Verkeerd subforum, maak een hulp-topic de volgende keer aan in "Gtaforum.nl > Modding > Gta Modding Hulp > Texture Moddeling Hulp".Ik weet niet hoe jij met TxdWorkshop werkt en welke versie je hebt, maar met TxdWorkshop sla je .txd-bestanden op, niet .img-bestanden, bij mijn versie dan. Probeer daarom even deze versie van TxdWorkshop. Waarschijnlijk heb je de versie van TxdWorkshop waarmee je tegelijkertijd .img-bestanden kunt openen en de .txd-bestanden kunt bekijken, die daarin zitten. Als je mijn versie van TxdWorkshop gebruikt moet je wel even handmatig de .txd uit Gta3.img halen (of een ander .img-archief), wat je doet met het programma Img-Tool. hhm, waar kan ik die vinden ? ....deze versie van TxdWorkshop.... ahhh k*t :$ sorry, zag het niet
Heet iedereen.
Bij mij doet de TXD workshop niet.
Hij zeg iets van prosessbar out of range tijdens het opslaan van de img.
Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Kan iemand mij helpen? :|
Ik draai windows vista onder Administrator rechten.
mvg, Kevin.