Geplaatst: 4 mei 200916 jaren comment_1346761 Kun je de bank ook overvalen , gewoon zonder missie zegmaar? zoja , welke straat staat een bank!:$ Graag snel geholpen worden nog maar 9% batterij van laptop, en oplader ligt beneden en ben stiekem! xD
Geplaatst: 9 mei 200916 jaren comment_1351200 Loop naar de kassa PS3 druk je dan L1 [/font]en da komt het in beeld maar je batterij is denk ik al even leeg GTA-top PS : vee TCC leden hier [/font] Ja he?
Geplaatst: 10 mei 200916 jaren comment_1352753 ik heb wel eens ge-glicht om weer eens in de bank te komen met cheats hier is een filmpje van zoals ik het deed! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst: 12 mei 200916 jaren comment_1353865 ik heb wel eens ge-glicht om weer eens in de bank te komen met cheats hier is een filmpje van zoals ik het deed! film mooi zo, goed gedaan lol
Geplaatst: 12 mei 200916 jaren comment_1354498 ik heb wel eens ge-glicht om weer eens in de bank te komen met cheats hier is een filmpje van zoals ik het deed! film mooi zo, goed gedaan lol probeer je onzinnige posts te plaatsen ofzo om hoger in je rank te komen
Geplaatst: 13 mei 200916 jaren comment_1355143 ik heb wel eens ge-glicht om weer eens in de bank te komen met cheats hier is een filmpje van zoals ik het deed! film mooi zo, goed gedaan lol probeer je onzinnige posts te plaatsen ofzo om hoger in je rank te komen Hoezo onzinnig? Het is eerder onzinnig dat je daar op reageert. Ik vind het geen rare reactie van Sniper44.
Kun je de bank ook overvalen , gewoon zonder missie zegmaar?
zoja , welke straat staat een bank!:$
Graag snel geholpen worden nog maar 9% batterij van laptop, en oplader ligt beneden en ben stiekem! xD