Jump to content
Geplaatst:
comment_123356

ik heb MSN 7.0 (net de beta maar de echte) als ik wil aanmelden dan stop hij daar meteen mee :bah: en als het dan eindelijk lukt dan zie ik geen naamen meer en kan ik geen gesprekken starten wie kan me helpe doet plz ff snel

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat Vind jij van MSN 7

1. 1. Wat Vind jij van MSN 7

• Echt vet man
      9
    • Alleen de winks zijn stoer
      1
    • Winks zijn errietand maar veder echt top
      3
    • Bagger shit
      7
    • Vet maar hij doet het niet altijd
      2

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_142555

Bij mij gebeurt het dus nooit het ligt dus waarschijnlijk aan jou computer misschien kan hij msn7 niet aan.

Ik vind msn 7 wel chill doet nooit raar bij mij, wat wel altijd raar doet bij mij als ik msn + ga downloaden dan krijg ik er heel vaak reclames bij enzo dus dat doe ik niet verder is msn 7 zo chill als het maar kan. ;)

Geplaatst:
comment_142576
Bij mij gebeurt het dus nooit het ligt dus waarschijnlijk aan jou computer misschien kan hij msn7 niet aan.

Ik vind msn 7 wel chill doet nooit raar bij mij, wat wel altijd raar doet bij mij als ik msn + ga downloaden dan krijg ik er heel vaak reclames bij enzo dus dat doe ik niet verder is msn 7 zo chill als het maar kan. ;)

juist Chiller kan het gewoon niet. msn 7 vind ik echt een verbetering ik heb er nooit last van, heerlijk die stilte :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.