Jump to content
Geplaatst:
comment_1349165

ik heb dit gemaakt aleen me spel crasht :

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0A95: enable_thread_saving 
014B: 0@ = init_parked_car_generator #FAGGIO 462 color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1871.483 -200.37 18.398 angle 271.9549 
014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101 
014B: 2@ = init_parked_car_generator #DOZER 486 color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1865.046 -219.559 18.375 angle 265.0616 
014C: set_parked_car_generator 2@ cars_to_generate_to 101 
0A93: end_custom_thread 

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1349791

Geen idee of het een crash oplevert, maar waarom heb je het volgende:

#DOZER 486

#FAGGIO 462

Lijkt mij een beetje dubbelop? Misschien dat hij er niet altijd op crasht, maar dat het er alleen instabiel van wordt.

Geplaatst:
comment_1350677
nee het was iets anders dat het spel liet chrashen ebn dat dozer 486 dat is de met het id er achter

Dat snap ik ook wel. :7 Maar dat is dubbelop, het ID is gelijk aan #DOZER. Dus die kan je voor elkaar inwisselen. Niet beiden achter elkaar zetten, dus.

Ik neem aan dat je dus weet wat de crash oplevert?

@ hieronder: zoals ik al zei, ik wist niet of dit de crash opleverde. Het is hoe dan ook niet goed. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.