Geplaatst: 7 mei 200916 jaren comment_1349165 ik heb dit gemaakt aleen me spel crasht : // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- 0A95: enable_thread_saving 014B: 0@ = init_parked_car_generator #FAGGIO 462 color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1871.483 -200.37 18.398 angle 271.9549 014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101 014B: 2@ = init_parked_car_generator #DOZER 486 color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1865.046 -219.559 18.375 angle 265.0616 014C: set_parked_car_generator 2@ cars_to_generate_to 101 0A93: end_custom_thread
Geplaatst: 7 mei 200916 jaren comment_1349321 Bij mij werkt dit perfect Je hebt je script toch gecompileerd als .cs en niet als .scm? Tom
Geplaatst: 8 mei 200916 jaren comment_1349791 Geen idee of het een crash oplevert, maar waarom heb je het volgende: #DOZER 486 #FAGGIO 462 Lijkt mij een beetje dubbelop? Misschien dat hij er niet altijd op crasht, maar dat het er alleen instabiel van wordt.
Geplaatst: 8 mei 200916 jaren Auteur comment_1349902 nee het was iets anders dat het spel liet chrashen ebn dat dozer 486 dat is de met het id er achter Bewerkt: 8 mei 200916 jaren door KoenKucharek
Geplaatst: 9 mei 200916 jaren comment_1350677 nee het was iets anders dat het spel liet chrashen ebn dat dozer 486 dat is de met het id er achter Dat snap ik ook wel. Maar dat is dubbelop, het ID is gelijk aan #DOZER. Dus die kan je voor elkaar inwisselen. Niet beiden achter elkaar zetten, dus. Ik neem aan dat je dus weet wat de crash oplevert? @ hieronder: zoals ik al zei, ik wist niet of dit de crash opleverde. Het is hoe dan ook niet goed.
ik heb dit gemaakt aleen me spel crasht :