Geplaatst: 7 mei 200916 jaren comment_1349295 Is er een manier om ingame objecten en dergelijke toe te voegen? Welke ingame editdinges gebruiken jullie? Ik wil het namelijk ook kunnen maar weet niet hoe
Geplaatst: 7 mei 200916 jaren comment_1349299 De MTA Map Editor van MTA Race 1.1.2, een prachtig programma, kan je alles mee.
Geplaatst: 8 mei 200916 jaren comment_1350265 Als je het op vista wilt gebruiken zul je MTA 1.1.1 nodig hebben , volgens mij is 1.1.2 ok bugged ofzo.
Geplaatst: 8 mei 200916 jaren comment_1350280 Als je het op vista wilt gebruiken zul je MTA 1.1.1 nodig hebben , volgens mij is 1.1.2 ok bugged ofzo. Nee, dan moet je alleen wat dingen wijzigen. En ik weet nog dat jij dat PDFje daarover had, dus misschien dat je die kan posten? @Hieronder: Daarom gebruik ik 1.1.2 Bewerkt: 8 mei 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 8 mei 200916 jaren comment_1350321 1.1.2 gaat gewoon niet werken op vista. Nooit niet. Gebruik 1.1.1, deze werkt wel. Als je bij het scherm (tijdens instaleren) waar je onderdelen moet aan vinken alles uitzet behalve mapeditor. Op deze manier kreeg ik 1.1.1 aan de praat.
Geplaatst: 8 mei 200916 jaren comment_1350344 1.1.2 gaat gewoon niet werken op vista. Nooit niet. Zowel ik als Remi hebben deze aan de gang gekregen op Vista hoor... Je moet alleen de volgende stappen doen: Browse naar de installatiemap van MTA (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas) Hernoem \mods\race\Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll) Hernoem de map \mods\editor naar map_editor Creëer de map \mods\map_editor\maps Kopieer de map \mods\race\models naar \mods\map_editor Dan werkt ie wel .
Geplaatst: 9 mei 200916 jaren comment_1350697 1.1.2 gaat gewoon niet werken op vista. Nooit niet. Zowel ik als Remi hebben deze aan de gang gekregen op Vista hoor... Je moet alleen de volgende stappen doen: Browse naar de installatiemap van MTA (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas) Hernoem \mods\race\Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll) Hernoem de map \mods\editor naar map_editor Creëer de map \mods\map_editor\maps Kopieer de map \mods\race\models naar \mods\map_editor Dan werkt ie wel . Het lijkt of het niet werkt. Maar het werkt echt. Op Vista van je Client.dll niet nodig.
Geplaatst: 9 mei 200916 jaren comment_1350721 Inplaats van rename kan je als je klaar bent met stap vijf gewoon de race map deleten. PS. Die PDF is bugged. PS2. tijdens maken van die pdf heb ik perongeluk 1.1.2 geinstaleerd en nu is mta gecrasht. :/ Edit: Als je de race uitvinkt bij het instaleren heb je die hele client.ddl niet en werkt alles toppie. Edit2: Op vista gebruik een schone GTA-SA, die niet gemod of veranderd is, tijdens installeren van mta. Zo heb ik hem net er weer op gekregen. Bewerkt: 9 mei 200916 jaren door jorD1
Geplaatst: 9 mei 200916 jaren comment_1351663 Inplaats van rename kan je als je klaar bent met stap vijf gewoon de race map deleten.PS. Die PDF is bugged. PS2. tijdens maken van die pdf heb ik perongeluk 1.1.2 geinstaleerd en nu is mta gecrasht. :/ Edit: Als je de race uitvinkt bij het instaleren heb je die hele client.ddl niet en werkt alles toppie. Edit2: Op vista gebruik een schone GTA-SA, die niet gemod of veranderd is, tijdens installeren van mta. Zo heb ik hem net er weer op gekregen. Ik heb nog een probleempje.. Als ik opsla, dan geeft hij een runtime error.. Ja ik heb CLEO mods voor een speedometer.. maar ik denk niet dat dat het probleem is? of toch wel?
Geplaatst: 10 mei 200916 jaren comment_1352724 Inplaats van rename kan je als je klaar bent met stap vijf gewoon de race map deleten.PS. Die PDF is bugged. PS2. tijdens maken van die pdf heb ik perongeluk 1.1.2 geinstaleerd en nu is mta gecrasht. :/ Edit: Als je de race uitvinkt bij het instaleren heb je die hele client.ddl niet en werkt alles toppie. Edit2: Op vista gebruik een schone GTA-SA, die niet gemod of veranderd is, tijdens installeren van mta. Zo heb ik hem net er weer op gekregen. Ik heb nog een probleempje.. Als ik opsla, dan geeft hij een runtime error.. Ja ik heb CLEO mods voor een speedometer.. maar ik denk niet dat dat het probleem is? of toch wel? Ik denk toch wel dat het die mods zijn.
Is er een manier om ingame objecten en dergelijke toe te voegen?
Welke ingame editdinges gebruiken jullie?
Ik wil het namelijk ook kunnen maar weet niet hoe