Geplaatst: 7 mei 200916 jaren comment_1349391 hoi ik heb gta sa en ik wil autos in het spel zetten, ik weet hoe het moet, heb ik al vaak genoeg gedaan. MAAR. dat was op mijn pc met windows xp nu heb ik laptop met vista... en ik wil een auto ih het spel zetten, doe ik met img tool. dat werkt goed. maar je meot ook bij elke auto de handling en zo veranderen. Dus ik ga dat veranderen en wil i khet opslaan. laat vista het me niet opslaan. hij zegt dan dat hij het niet kan opslaan. de bestanden staan ook niet op alleen-lezen help plox
Geplaatst: 7 mei 200916 jaren comment_1349399 hoi ik heb gta sa en ik wil autos in het spel zetten, ik weet hoe het moet, heb ik al vaak genoeg gedaan. MAAR. dat was op mijn pc met windows xp nu heb ik laptop met vista... en ik wil een auto ih het spel zetten, doe ik met img tool. dat werkt goed. maar je meot ook bij elke auto de handling en zo veranderen. Dus ik ga dat veranderen en wil i khet opslaan. laat vista het me niet opslaan. hij zegt dan dat hij het niet kan opslaan. de bestanden staan ook niet op alleen-lezen help plox wat voor melding krijg je dan?
Geplaatst: 7 mei 200916 jaren Auteur comment_1349423 dat hij het bestand niet kan maken. als ik hem op wil slaan. en hij vraag of ik het juiste pad(naam etc) heb in gevoerd. en dat is wel zo...
Geplaatst: 7 mei 200916 jaren comment_1349684 dat hij het bestand niet kan maken.als ik hem op wil slaan. en hij vraag of ik het juiste pad(naam etc) heb in gevoerd. en dat is wel zo... doe je opslaan ALS of gewoon opslaan ?
Geplaatst: 7 mei 200916 jaren Auteur comment_1349737 allebei geven dezelfde foutmelding dus opslaan en opslaan als
Geplaatst: 7 mei 200916 jaren comment_1349766 Sla het eerst even op, op het bureaublad, en kopieer het daarna naar je data map. Nadat kan je altijd het bestand wijzigen, zonder het eerst op te slaan op het bureaublad.
hoi
ik heb gta sa
en ik wil autos in het spel zetten, ik weet hoe het moet, heb ik al vaak genoeg gedaan.
MAAR. dat was op mijn pc met windows xp
nu heb ik laptop met vista...
en ik wil een auto ih het spel zetten, doe ik met img tool. dat werkt goed.
maar je meot ook bij elke auto de handling en zo veranderen.
Dus ik ga dat veranderen en wil i khet opslaan.
laat vista het me niet opslaan.
hij zegt dan dat hij het niet kan opslaan.
de bestanden staan ook niet op alleen-lezen
help plox