Jump to content
  • Reacties 36
  • Bezichtigingen 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1353138
Ik ga toch ook akkoord met DST en kies voor de Rancher.

De Patriot slipt nogal snel vind ik.

grtz

Tom

Ja over die patriot heb je trouwens wel gelijk.

wat ook een redelijke Offroader is is een Contender.

deze is niet zo super groot en hij heeft integenstelling tot alle SUV's, RWD

die Rancher heb ik trouwens eens getest bij die rotsen en het strand en deze rijdt IDD ook wel erg lekker!

dus nu snap ik wel waarom jullie voor de Rancher gaan.

de slechtere auto's voor dit werk zijn de:

Cavalcade.

Cavalcade FXT.

Huntley Sport.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti

Geplaatst:
comment_1353195
Ja over die patriot heb je trouwens wel gelijk.

wat ook een redelijke Offroader is is een Contender.

deze is niet zo super groot en hij heeft integenstelling tot alle SUV's, RWD

die Rancher heb ik trouwens eens getest bij die rotsen en het strand en deze rijdt IDD ook wel erg lekker!

dus nu snap ik wel waarom jullie voor de Rancher gaan.

de slechtere auto's voor dit werk zijn de:

Cavalcade.

Cavalcade FXT.

Huntley Sport.

Mwa, de Contender is heel laag. Dat is juist kut.

Geplaatst:
comment_1353270

De huntley sport mag dan wel hoog zijn( Mwah... redelijk)

Maar hij heeft een zeer slechte grip op het zand en de rotsen en glijdt gemakkelijk uit.

ik vind hem meer geschikt voor op de weg.

Geplaatst:
comment_1353410

Hoge auto's zijn juist slechter voor Offroading. Want een hoge auto zal eerder omvallen dan een lage, vanwege het zwaartepunt.

Ik ga toch voor de Rancher, stoer uiterlijk, niet dat dat belangrijk is, veel grip, sterk. En natuurlijk de Patroit, groot sterk, en veel grip.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.