Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1350399

gallery_123064_241_30572.png

Red Dead Redemption

De game:

Er is meer bekend gemaakt over de opvolger van Red Dead Revolver uit 2004. Genaamd: Red Dead Redemption. Dit spel zal in het wilde westen gaan afspelen rond het begin van de 20e eeuw. Het verhaal draait om John Marston over hem is nog niet veel bekend. Wel gaat Rockstar Games uiteraad weer gebruik maken van de RAGE engine die ook al eerder bij GTA IV werd gebruikt. Het spel bevat een open wereld met dorpjes, prairies en wilde dieren. Deze herfst zal het spel uitkomen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Verwachting:

Deze game kun je ongetwijfeld met GTA vergelijken maar nu speelt het zich alleen in een ander tijdperk af.

De setting van deze game bevalt me wel maar laten we ook hopen dat het verhaal goed word. Ik denk dat dit spel wel goed zal scoren en dat de gameplay ontzettend leuk zal zijn. Ik zit er in ieder geval wel op te wachten en aan de trailer en screenshots te zien word het een hele mooie game! blij.gif

officiële website: klik (voor screens, info en trailers)

Trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.c...></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.c...cKY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

mvg,

GTTO

• Reacties 619
  • Bezichtigingen 72.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1654852

En nu moet ik het met de gewone versie doen :Y

Niet alsof dat zo erg is, ik zal het ook wel gewoon prima stellen met de 'gewone' versie :puh: .

Ik heb geen extraatjes nodig om een spel nu goed of slecht te vinden, ik hoop echt dat hij mijn verwachtigen volbrengt... maar dat zal hij normalerwijs wel doen, halve GTA-zijnde :puh: .

Dat weet ik maar wat mij het meest obsedeerd is die zwarte War Horse zou de beste paard uit het spel zijn.

De Golden gun pack is volgens mij dezelfde geweren als in de normale versie maar dan in het goud

Dat intresseert mij niet zoveel.

Het is mij ook opgevallen dat er geen EE zijn te vinden in de trailers van RDR.

Ik had op z'n minst verwacht dat er wel iets op de uithangborden van de winkels en salloons zou staan

maar in de trailer stonden er gewone dingen in.

Met de twee golden guns krijg je 2 maal zoveel fame als je iemand ermee neerschiet. Ook krijgen wij het Dead-Eye pak, waarmee je Dead Eye meter 2 keer zo snel opvult.

Geplaatst:
comment_1654878

En nu moet ik het met de gewone versie doen :Y

Niet alsof dat zo erg is, ik zal het ook wel gewoon prima stellen met de 'gewone' versie :puh: .

Ik heb geen extraatjes nodig om een spel nu goed of slecht te vinden, ik hoop echt dat hij mijn verwachtigen volbrengt... maar dat zal hij normalerwijs wel doen, halve GTA-zijnde :puh: .

Dat weet ik maar wat mij het meest obsedeerd is die zwarte War Horse zou de beste paard uit het spel zijn.

De Golden gun pack is volgens mij dezelfde geweren als in de normale versie maar dan in het goud

Dat intresseert mij niet zoveel.

Het is mij ook opgevallen dat er geen EE zijn te vinden in de trailers van RDR.

Ik had op z'n minst verwacht dat er wel iets op de uithangborden van de winkels en salloons zou staan

maar in de trailer stonden er gewone dingen in.

Met de twee golden guns krijg je 2 maal zoveel fame als je iemand ermee neerschiet. Ook krijgen wij het Dead-Eye pak, waarmee je Dead Eye meter 2 keer zo snel opvult.

EN we krijgen de soundtrack.

Maar die mieter ik direct weg.

Geplaatst:
comment_1654999

Maar die mieter ik direct weg.

Mieter die anders maar mijn richting uit, er zijn mensen die daar wel in zijn geïnteresseerd :clown: .

Blijkbaar heeft die Limited Edition dus wel extra voordelen, misschien vind ik er nog eentje met veel geluk :puh: .

Geplaatst:
comment_1655059

Ach, geen limited edition voor mij heb 'm vandaag gepreorderd bij Gamemania en dan zit er een gunpack, een wat ik het meeste dan zou willen.

Maar dat Fame is dat nou goed of slecht? Ik ga wel voor de "hero".

Geplaatst:
comment_1655075

Ik heb 'm vandaag bestelt op bol.com en ik kan niet wachten, Ik Spring bijna uit elkaar van de spanning. :eten: :eten: :eten:

En gellukkig dat ik er ook nog een warhorse bij krijg, Beste paard van het spel als ik het goed begrepen heb, Can't wait :eten: , Can't Wait :eten: , Can't Wait! :eten:

Geplaatst:
comment_1655287

Ach, geen limited edition voor mij heb 'm vandaag gepreorderd bij Gamemania en dan zit er een gunpack, een wat ik het meeste dan zou willen.

Maar dat Fame is dat nou goed of slecht? Ik ga wel voor de "hero".

Ik zal voortaan spoilers zetten, maar om even op Venzio terug te komen

Ja je krijgt per goede daad fame, hoemeer fame je krijgt hoe vaker mensen wat met je willen doen. Als jij bijvoorbeeld lage fame hebt willen mensen niet zo snel dat jij een missie voor ze doet (Ik heb het over zijmissies)

Geplaatst:
comment_1655494

Daar ga ik dus niet naar zoeken, ik wil alles pas weten wanneer ik het spel in mijn handen heb... ZOdat ik alles zelf kan ontdekken, ik ga niet dezelfde fout maken als bij IV, ik kende toen het spel al van top tot teen zonder het te hebben gespeelt... Dat is niet direct iets slecht, maar je wordt op die manier niet meer verrast :-( .

Geplaatst:
comment_1655558

Daar ga ik dus niet naar zoeken, ik wil alles pas weten wanneer ik het spel in mijn handen heb... ZOdat ik alles zelf kan ontdekken, ik ga niet dezelfde fout maken als bij IV, ik kende toen het spel al van top tot teen zonder het te hebben gespeelt... Dat is niet direct iets slecht, maar je wordt op die manier niet meer verrast :-( .

daar heb je gelijk in, ik wil geen SP gameplay zien, gewoon eerst spelen, en iemand in me friends-list heeft hem al gekocht

Geplaatst:
comment_1655610

Dit lijkt me zo'n super geweldig spel! Heb het vandaag gepre-orderd bij de Bart Smit, kon morgen al ophalen maar ga het vrijdag halen. Heb wel de limited edition besteld, golden guns en een uber soundtrack en nog voor dezelfde prijs ook!

En nog een geweldig iets, (Ik wil altijd supergraag alle trophies krijgen) Ik hoef geen dingen te verzamelen, dat haat ik zo erg!

Bewerkt: door weaponmr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.