Jump to content
Geplaatst:
comment_1350399

gallery_123064_241_30572.png

Red Dead Redemption

De game:

Er is meer bekend gemaakt over de opvolger van Red Dead Revolver uit 2004. Genaamd: Red Dead Redemption. Dit spel zal in het wilde westen gaan afspelen rond het begin van de 20e eeuw. Het verhaal draait om John Marston over hem is nog niet veel bekend. Wel gaat Rockstar Games uiteraad weer gebruik maken van de RAGE engine die ook al eerder bij GTA IV werd gebruikt. Het spel bevat een open wereld met dorpjes, prairies en wilde dieren. Deze herfst zal het spel uitkomen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Verwachting:

Deze game kun je ongetwijfeld met GTA vergelijken maar nu speelt het zich alleen in een ander tijdperk af.

De setting van deze game bevalt me wel maar laten we ook hopen dat het verhaal goed word. Ik denk dat dit spel wel goed zal scoren en dat de gameplay ontzettend leuk zal zijn. Ik zit er in ieder geval wel op te wachten en aan de trailer en screenshots te zien word het een hele mooie game! blij.gif

officiële website: klik (voor screens, info en trailers)

Trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.c...></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.c...cKY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

mvg,

GTTO

• Reacties 619
  • Bezichtigingen 71.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1656814

Winkels maken fouten en leggen het spel al in de winkel voor de releasedate.

Ik denk eerder dat dat doelbewust gedaan wordt.. :bier:

of bedoel je dat?

Ik wacht nog wel even, want ik ben nog niet overtuigd. De meeste mensen hier volgen de hype maar en gaan het meteen kopen en waarom? Omdat het door Rockstar ontwikkeld wordt.

Of omdat er 10 vette trailers te zien waren, ons het cowboy+freeroam-genre aanspreekt, en inderdaad ook een beetje omdat R* al vele goede games heeft gemaakt.

Geplaatst:
comment_1656926

Ik wacht nog wel even, want ik ben nog niet overtuigd. De meeste mensen hier volgen de hype maar en gaan het meteen kopen en waarom? Omdat het door Rockstar ontwikkeld wordt.

You say it like it's a bad thing.

Zoals bij elke game kopen de echte fans games toch bij de release, zonder deze zou jij ook nooit kunnen weten of je het nu zou kopen of niet. Ja, het is door R* ontwikkeld, een brandmerk van kwaliteit :bier: .

Geplaatst:
comment_1656937

You say it like it's a bad thing.

Zoals bij elke game kopen de echte fans games toch bij de release, zonder deze zou jij ook nooit kunnen weten of je het nu zou kopen of niet. Ja, het is door R* ontwikkeld, een brandmerk van kwaliteit :bier: .

Ehm, bijna. Het is niet door R* ontwikkeld, het is door R* uitgegeven. Red Dead Redemption is ontwikkeld door Rockstar San Diego, in tegenstelling tot GTA series, welke ontwikkeld wordt door Rockstar North (eerst DMA Designs, bekend van Lemmings).

Ondanks dit blijft het een heel leuk spel. Als is het paardrijden soms wel een beetje scheef (zo kan hij, zonder enkele animatie, opeens 180 graden omdraaien om op z'n paard te komen), en zijn de gezichts animaties niet heel erg overtuigend, en zien sommige mensen er gewoon debiel uit (vooral die dikke deputy), het geeft een echt Wild West gevoel.

Geplaatst:
comment_1656941

Ehm, bijna. Het is niet door R* ontwikkeld, het is door R* uitgegeven. Red Dead Redemption is ontwikkeld door Rockstar San Diego, in tegenstelling tot GTA series, welke ontwikkeld wordt door Rockstar North (eerst DMA Designs, bekend van Lemmings).

Sinds wanneer is R* San Diego geen onderdeel meer van R* ? :cab:

Geplaatst:
comment_1656949

Sinds wanneer is R* San Diego geen onderdeel meer van R* ? :cab:

Als je zegt dat Rockstar zelf een keurmerk voor kwaliteit is, dan is dat imo een beetje scheef. Die doen er namelijk weinig aan. Die krijgen een bèta deel van het spel, en kijken dan of ze hem goed vinden of niet. San Diego/North doet al het harde werk.

Het zou hetzelfde zijn als zeggen dat Samsung een merk wat een garantie voor kwaliteit is, terwijl het maar één soort product heeft wat eigenlijk goed is. De rest is bagger (even een fictief voorbeeld).

Geplaatst:
comment_1656960

Had niet zo veel reacties verwacht. :puh:

Ik zeg het maar even, ik zeg niet dat het spel slecht is. Ik wacht af omdat GTA IV voor mij ook een lichte teleurstelling was. Die trailers zagen er ook geweldig uit en de game kreeg hoge scores, maar toch had ik er meer van verwacht. Misschien koop ik de game wel iets later, als ik het heb kunnen spelen en blijkt dat het daadwerkelijk zo'n geweldige game is. Ik blijf erbij dat iedereen deze game nogal zit op te hemelen en geweldig vindt, terwijl de overgrote meerderheid die dit zegt hem nog niet eens gespeeld heeft en dit baseert op trailers.

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_1657090

Had hem een maand geleden gepre-orderd en wat hoor ik nu ? Dat ik moet wachten tot volgende week (26 mei om precies te zijn) omdat het de limited edition is dat ik heb gepre-ordered. Man, dit is balen, ik wou er vandaag al aan beginnen.

Geplaatst:
comment_1657116

Daarom koop ik games liever in de winkel in plaats van te bestellen. Dan heb je zelf in de hand wanneer je het hebt.

Trouwens echt chill, heb de normale editie van RDR gekocht maar de verkoper heeft me een golden guns code meegegeven, de enige code die ik eigenlijk echt wou omdat je nu meer Fame krijgt als je mensen neerschiet. :dans:

Geplaatst:
comment_1657149

Had hem een maand geleden gepre-orderd en wat hoor ik nu ? Dat ik moet wachten tot volgende week (26 mei om precies te zijn) omdat het de limited edition is dat ik heb gepre-ordered. Man, dit is balen, ik wou er vandaag al aan beginnen.

Dom, bij Eplaza kon je voor €60 de limited gister al ophalen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.