Jump to content
Geplaatst:
comment_1350399

gallery_123064_241_30572.png

Red Dead Redemption

De game:

Er is meer bekend gemaakt over de opvolger van Red Dead Revolver uit 2004. Genaamd: Red Dead Redemption. Dit spel zal in het wilde westen gaan afspelen rond het begin van de 20e eeuw. Het verhaal draait om John Marston over hem is nog niet veel bekend. Wel gaat Rockstar Games uiteraad weer gebruik maken van de RAGE engine die ook al eerder bij GTA IV werd gebruikt. Het spel bevat een open wereld met dorpjes, prairies en wilde dieren. Deze herfst zal het spel uitkomen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Verwachting:

Deze game kun je ongetwijfeld met GTA vergelijken maar nu speelt het zich alleen in een ander tijdperk af.

De setting van deze game bevalt me wel maar laten we ook hopen dat het verhaal goed word. Ik denk dat dit spel wel goed zal scoren en dat de gameplay ontzettend leuk zal zijn. Ik zit er in ieder geval wel op te wachten en aan de trailer en screenshots te zien word het een hele mooie game! blij.gif

officiële website: klik (voor screens, info en trailers)

Trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.c...></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.c...cKY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

mvg,

GTTO

• Reacties 619
  • Bezichtigingen 71.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1537024

Dit gaat volgens mij echt zo'n rete vette game worden. Jammer dat er nu nog zo weinig van bekend is. Ik weet nu wel welke 2 titels ik ga kopen die volgens jaar uitkomen van R*. Agent en RD:R. Het moet wat sneller gaan :eten:

Geplaatst:
comment_1538439

Red Dead Redemption komt in April 2010. Rockstar kennende zal dit wel 29 april 2010 zijn. :puh:

Bron: Klik

EDIT: De datum is 27 april 2010.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1542331

Trailer uit. Het ziet er echt gruwelijk mooi uit. Echt prachtig _O_ Dit wordt zo te zien zo'n monsterachtige game. Het ziet er echt uit of het GTA in het Wilde Westen is. De sfeer zal nog beter zijn dan in GTA Vice City. Dat kun je zo aan die trailer zien.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1547723

Bump vanwege een aantal nieuwtjes.

Er zijn behoorlijk wat nieuwe screens opgedoken die je -hier- kunt checken.

Ook komt de officiële trailer van Red Dead Redemption op 1 December 2009 genaamd ''My name is John Marston''

Ik ben zeer benieuwd naar de trailer. Er was al een Debut trailer vrijgegeven (zie hoofdpost) maar de aankomende trailer zal waarschijnlijk veel meer inhoud hebben.

rdr_trailer2_D3.jpg

Word een hele goede game. En ik denk dat die wel beter wordt dan Red Dead: Redemption, omdat deze meer vrijheid heeft.

Geplaatst:
comment_1549859

Even wat nieuw leven hier inblazen.

Het ziet er echt zwaar vet uit. Echt GTA te paard. De HUD, de controls, het lijkt allemaal op GTA. Heel veel telefoontjes van Edinburgh naar San Diego. Maar het ziet er echt rete vet uit. Je moet een keer de HD trailer downloaden, dan zie je echt dat het prachtig is.

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1573143

Er zijn weer wat nieuwe screenshots opgedoken:

47.jpg

32.jpg

49.jpg

Ziet er toch weer epic uit? Ben erg benieuwd naar deze game, het ziet er naar uit dat we een hele grote speel wereld voor onze kiezen krijgen! :bier:

Check de site voor meer screenshots of informatie.

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1581835

Ik kom bijna klaar bij het zien van die screens. Zo prachtig. Een must-have van 2010. En het mooie is dat deze game niet zo overhyped is als bij GTA IV (wat ervoor zorgde dat wij met z'n allen teveel verwachtte ervan, maar bij deze weet ik niet echt wat ik ervan moet verwachten, dus kan bijna met 100% zekerheid zeggen dat deze top wordt :puh:).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.