Jump to content
Geplaatst:
comment_1350399

gallery_123064_241_30572.png

Red Dead Redemption

De game:

Er is meer bekend gemaakt over de opvolger van Red Dead Revolver uit 2004. Genaamd: Red Dead Redemption. Dit spel zal in het wilde westen gaan afspelen rond het begin van de 20e eeuw. Het verhaal draait om John Marston over hem is nog niet veel bekend. Wel gaat Rockstar Games uiteraad weer gebruik maken van de RAGE engine die ook al eerder bij GTA IV werd gebruikt. Het spel bevat een open wereld met dorpjes, prairies en wilde dieren. Deze herfst zal het spel uitkomen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Verwachting:

Deze game kun je ongetwijfeld met GTA vergelijken maar nu speelt het zich alleen in een ander tijdperk af.

De setting van deze game bevalt me wel maar laten we ook hopen dat het verhaal goed word. Ik denk dat dit spel wel goed zal scoren en dat de gameplay ontzettend leuk zal zijn. Ik zit er in ieder geval wel op te wachten en aan de trailer en screenshots te zien word het een hele mooie game! blij.gif

officiële website: klik (voor screens, info en trailers)

Trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.c...></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.c...cKY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

mvg,

GTTO

• Reacties 619
  • Bezichtigingen 72.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1731076

die zombiebeer en de massa maken me een beetje bang :cab:

p.s.

wat doet John Marston daar(levend zonder er dood uit te zien)?

>>> Door Visser23: Berichten samengevoegd. Gebruik volgende keer de 'Bewerk/edit'-knop s.v.p.<<<

Omdat John Marston een remedie moet zoeken op de zombie plaag en als hij een zombie is dan zal hij moeilijk iets gaan zoeken tegen zichzelf. :7

Anderzijds:

Als je hier met Jack zou spelen dan zou rockstar al verraden dat John Marston op het einde van de story zal sterven en je met Jack moet verder spelen. :puh:

ik begin een beetje het idee te krijgen dat dit middenin de storyline hoort

gezien marshall johnson en john marston

Geplaatst:
comment_1731516

Deze nieuwe RDR pics zijn er! Zoals je ziet zijn het zombie-dieren!

>>> Door Kai-ShockWave: Screenshots kunnen gewoon in dit topic. Verplaatst. <<<

rdr_undead_bears01.jpg

rdr_undead_cougars03.jpg

undead_zombiecougar1.jpg

undead_zombiecougar2.jpg

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia

Geplaatst:
comment_1731734

Zeker dat ik deze ga kopen. Eindelijk de Storyline uitbreiden. Dat vind ik veel leuker dan multiplayer een beetje aanpassen. En het ziet er zo vet uit, maar nog belangrijker, de zombies klinken in de trailer zo echt :puh:

Geplaatst:
comment_1736988

Ik weet niet of iemand het al heeft gemerkt, maar het Hunter and Trading pakket is vandaag uitgekomen op PSN (niet zeker of het ook op Live is, waarschijnlijk toch wel). Apart dat niemand anders het al heeft gezien.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/10211/free_hunting_and_trading_outfits_pack_for_red_dead_redemption_now_available.article

huntingtrading_outfits.jpg

Bewerkt: door Gijsso

Geplaatst:
comment_1737117

En ze zien er stoer uit. Maar als je kijkt wat voor challenges je ervoor moet halen, bijvoorbeeld 5000 pond aan vlees bij elkaar jagen. Dat duurt wel eventjes. Of $200 aan bloemen plukken. Ik ben lekker overnieuw begonnen, geen zin om doelloos nog een ton aan vlees binnen te halen.

Geplaatst:
comment_1737612

Ik weet niet of iemand het al heeft gemerkt, maar het Hunter and Trading pakket is vandaag uitgekomen op PSN (niet zeker of het ook op Live is, waarschijnlijk toch wel). Apart dat niemand anders het al heeft gezien.

Inderdaad ook op XBL, ook daar gratis. En volgens mij al redelijk bekend ;)

Geplaatst:
comment_1738251

Zeker dat ik deze ga kopen. Eindelijk de Storyline uitbreiden. Dat vind ik veel leuker dan multiplayer een beetje aanpassen. En het ziet er zo vet uit, maar nog belangrijker, de zombies klinken in de trailer zo echt :puh:

Dus zombies zijn echt ? :7

OT: Leuk die Undead Nightmare , ik ga hem wel halen :D :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.