Jump to content
Geplaatst:
comment_1350399

gallery_123064_241_30572.png

Red Dead Redemption

De game:

Er is meer bekend gemaakt over de opvolger van Red Dead Revolver uit 2004. Genaamd: Red Dead Redemption. Dit spel zal in het wilde westen gaan afspelen rond het begin van de 20e eeuw. Het verhaal draait om John Marston over hem is nog niet veel bekend. Wel gaat Rockstar Games uiteraad weer gebruik maken van de RAGE engine die ook al eerder bij GTA IV werd gebruikt. Het spel bevat een open wereld met dorpjes, prairies en wilde dieren. Deze herfst zal het spel uitkomen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Verwachting:

Deze game kun je ongetwijfeld met GTA vergelijken maar nu speelt het zich alleen in een ander tijdperk af.

De setting van deze game bevalt me wel maar laten we ook hopen dat het verhaal goed word. Ik denk dat dit spel wel goed zal scoren en dat de gameplay ontzettend leuk zal zijn. Ik zit er in ieder geval wel op te wachten en aan de trailer en screenshots te zien word het een hele mooie game! blij.gif

officiële website: klik (voor screens, info en trailers)

Trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.c...></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.c...cKY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

mvg,

GTTO

• Reacties 619
  • Bezichtigingen 71.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1792447

Oh ja, het blijft wel gtaforum..

Maak dan een GTA/RDR clan, organiseer 4 clan evenementen per maand en speel 3 keer RDR en 1 keer GTA ofzo :)

Tja, dacht ik al. Maar dat is ook weer zo'n gare truc en ik heb geen GTA op PS3, oh wel op PC. :) Maar dan moet je clan in het punt staan van GTA en niet van RDR. Mij lijkt het ook niet erg, al zou ik willen, in dit RDR gedeelte een topic aan te maken. Tja, is misschien ook wel zoveel gedoe, ondanks dat ik wel leuke ideetjes heb. Maarja, dat vind ik leuk...

Zoals TekaLoca al zegt, kun je inderdaad bij LibertyKillerZ komen. Ik ben er zelf lid van en we spelen heel soms nog wel een Red Dead Redemption meeting, maar ook niet intensief. Dus niet zo vaak. Natuurlijk kun je altijd een verzoek sturen naar de leader/co-leader. ;)

Heel soms is niet wat ik zoek. Als er dan net één event/meeting is en dan kan ik weer net niet. Naja, ik lees zo wel even alles écht goed door en kijk ik wat er nog meer gespeeld wordt. :)

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1810464

Ik zit nu op 99 procent. xD Nog 10 bounty locaties en heb de 100 procent. :> Pas heb ik ook die twee extra outfits gedownload en die heb ik ook gehaald. :) Voor die hunter outfit moest je een legend jackalop vermoorden en skinnen, geen idee wat het was! Ik schiet later gewoon een diertje dood en skin hem, bleek het zo'n jackalop te zijn.

Wat een geluk.

• 3 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1828548

Is het eigenlijk ook mogelijk om een soort clan te beginnen in plaats van elke keer iemand uit te nodigen voor je posse???

nee maar je kan dat wel samen afspreken.

en zelf heb ik nog een vraag ik wil met iemand anders RDR online doen maar dan zegt hij dat de verbinding niet overeenkomt iemand een oplossing?

Geplaatst:
comment_1828715

Is het eigenlijk ook mogelijk om een soort clan te beginnen in plaats van elke keer iemand uit te nodigen voor je posse???

nee maar je kan dat wel samen afspreken.

en zelf heb ik nog een vraag ik wil met iemand anders RDR online doen maar dan zegt hij dat de verbinding niet overeenkomt iemand een oplossing?

Ik heb vaak het zelfde probleem, vooral als ik probeer een Gang Shootout of welke andere mode te doen behalve Free Roam.. Zegt hij steeds:

"Connection lost due connection problems with other players."

Geplaatst:
comment_1829283

Misschien je NAT type? Ik had ook soms dat probleem, toen had ik het voor elkaar gekregen m'n NAT type van 3 naar 2 te krijgen en het ging beter. Maar ik heb eigenlijk nog steeds niet het gevoel dat het helemaal goed is, ik kom soms in lege server. Trouwens, ik werd pas door iemand uitgenodigd en dat ging wel goed.

Dus je moet denk ik even je NAT Type checken, bij PS3 is 3 slecht en bij 360 weet ik niet.

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_1941585

Misschien je NAT type? Ik had ook soms dat probleem, toen had ik het voor elkaar gekregen m'n NAT type van 3 naar 2 te krijgen en het ging beter. Maar ik heb eigenlijk nog steeds niet het gevoel dat het helemaal goed is, ik kom soms in lege server. Trouwens, ik werd pas door iemand uitgenodigd en dat ging wel goed.

Dus je moet denk ik even je NAT Type checken, bij PS3 is 3 slecht en bij 360 weet ik niet.

Als je 2 hebt verdwijnt het binnen een week weer naar 3 en blijft het strict.

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.