Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

  • 1 maand later...

Als ik mijn 360 moet geloven heb ik er nu gratis Undead Nightmare bij? Ik ga niet klagen.

Ik heb trouwens nu ook een census gedaan voor onze lichtjes vergeten game hier. Wel eens leuk om zo eens even heel de wereld door te lopen, valt ook gelijk op dat ze zo "leeg" is. Desalniettemin een prachtige game.

Beecher's Hope     5
Blackwater  210
Pacific Union Camp    15
Manzanita Post    20
Tanner's Reach    10
Cochinay    40
Thieve's Landing  105
Stillwater Creek    10
MacFarlane's Ranch    45
Pike's Basin    10
Armadillo    50
Don Julio    15
Twin Rocks    15
Ridgewood Farm    10
Fort Mercer    25
Plainview    15
Benedict Point    10
Gaptooth Breach    45
Tumbleweed    30
Rathskeller Fork    20
Solomon's Folly    10
Torquemada    10
El Presidio    15
Madrugada    20
El Matadero    25
Campo Mirada    20
Agave Viejo    10
Las Hermanas    15
Chuparosa    35
Cuchillo    10
Tesoro Azul    40
Escalera    80
Nosaleda    20
Great Plains  215
Tall Trees    90
Hennigan's Stead  185
Cholla Springs    95
Rio Bravo    50
Gaptooth Ridge  105
Diez Coronas    70
Perdido    80
Punto Orgullo  150

 

West Elizabeth     305
New Austin     435
Nuevo Paraiso     300
San Luis Basin  1.040

 

Ik heb losstaande huisjes vaak gegroepeerd in andere gebieden. Sowieso is RDR een game met een ander soort omgeving dan de GTA's, maar het is wel eens leuk om het hier te proberen. Maar, andere tijd, andere omgeving... er zijn ook locaties te vinden waar mensen in slaapzakken op de grond slapen, hoe moet je dat tellen? Het is lastig, maar dit is dus het resultaat dat je krijgt wanneer je hetzelfde doet bij RDR als bij de andere games.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat uit van het aantal wooneenheden (in Red Dead Redemption wel anders dan in de GTA's) en vervolgens de maximale bezetting van die wooneenheden. De 105 voor Thieve's Landing vertaalt zich dan als de maximale bevolking van dat plaatsje in de huidige situatie. In werkelijkheid woont er wellicht een 40-70 tal mensen.

En daarmee negeren we eventjes de werkelijke bevolking van RDR (met elke unieke ped).

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat uit van het aantal wooneenheden (in Red Dead Redemption wel anders dan in de GTA's) en vervolgens de maximale bezetting van die wooneenheden. De 105 voor Thieve's Landing vertaalt zich dan als de maximale bevolking van dat plaatsje in de huidige situatie. In werkelijkheid woont er wellicht een 40-70 tal mensen.

En daarmee negeren we eventjes de werkelijke bevolking van RDR (met elke unieke ped).

Ah juist. Want je hebt voor zover ik weet een 6/7 tal kleine huisjes in het noorden van Thieves' Landing. En dat harem in het midden van Thieves' Landing is nou niet echt een woongelegenheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik mijn 360 moet geloven heb ik er nu gratis Undead Nightmare bij? Ik ga niet klagen.

Ik heb trouwens nu ook een census gedaan voor onze lichtjes vergeten game hier. Wel eens leuk om zo eens even heel de wereld door te lopen, valt ook gelijk op dat ze zo "leeg" is. Desalniettemin een prachtige game.

*Tabel*

Ik heb losstaande huisjes vaak gegroepeerd in andere gebieden. Sowieso is RDR een game met een ander soort omgeving dan de GTA's, maar het is wel eens leuk om het hier te proberen. Maar, andere tijd, andere omgeving... er zijn ook locaties te vinden waar mensen in slaapzakken op de grond slapen, hoe moet je dat tellen? Het is lastig, maar dit is dus het resultaat dat je krijgt wanneer je hetzelfde doet bij RDR als bij de andere games.

jij hebt echt niks te doen he? :7 Toch is het zeer interessant :tu: Bewerkt: door Visser23
Gigantische tabel uit quote verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...

Net nog eens RDR uitgespeeld.

Het blijft een sterke en best unieke game met een vrij degelijke setting. Niet perfect, ik zou namelijk een grotere stead-regio willen zien en misschien een groter deel met de natives (hoewel dat in de tijdsgeest wel klopt), maar het heeft iets compleet. Sowieso vind ik het wel vreemd dat we nog geen paarden hebben gezien in een GTA...

Ik kijk uit naar een volgende.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Jep een beetje het verhaal wat ik achteraf hoorde. Dit is een beetje een samenvatting van mijn bron:

Een draai hieraan is dat hij een tweet van Adam Boyes (hoge pief van CEO) aanhaalt en antwoord dat het programma al maanden vaststaat en niet veranderd is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Net weer de ps3 aangesloten om weer even eenbeetje RDR te spelen. Best wel nice actie gedaan blijkbaar de laatste keer wat ik helemaal was vergeten: Ik dacht altijd het spel 3x te hebben uitgespeeld, maar de derde playthrough heb ik dus nooit afgemaakt en was ik gestopt met de story missies na het Grizzly jagen met Jack om zo toch een keertje een goed einde te hebben :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...