Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1755718

Mensen die klagen over het schade model worden door mij uitgedaagd om een perfect schademodel te maken voor 1000 en zoveel auto's zonder GT5 nog 1 jaar of langer te moeten uitstellen.

Geplaatst:
comment_1755756

Dat schade model is prut hoor, op dat filmpje met die Subaru Impreza (wat geloof ik een pre-build versie is) zie ik geen krassen op de zijkant, en schieten er gewoon wat panelen en deuren los. Mij hoor je niet echt klagen, wij hebben tenminste een schademodel. Waar ik wel door geïrriteerd raak is het constante marketing gebullcrap van Sony, bijvoorbeeld dat nieuwe Kevin Butler filmpje. "When they said a realistic damage model wasn't possible I said make it possible". Nou Kevin, zover ik kan zien hebben ze niet naar je geluisterd.

Geplaatst:
comment_1755760

Dat schade model is prut hoor, op dat filmpje met die Subaru Impreza (wat geloof ik een pre-build versie is) zie ik geen krassen op de zijkant, en schieten er gewoon wat panelen en deuren los. Mij hoor je niet echt klagen, wij hebben tenminste een schademodel. Waar ik wel door geïrriteerd raak is het constante marketing gebullcrap van Sony, bijvoorbeeld dat nieuwe Kevin Butler filmpje. "When they said a realistic damage model wasn't possible I said make it possible". Nou Kevin, zover ik kan zien hebben ze niet naar je geluisterd.

+1 thumbsup2.gif

Geplaatst:
comment_1755765

Velgen kunnen trouwens niet veranderd worden bij standaard wagens, dat is nu zeker. Maar kennelijk schijnen de physics de beste die hij (Amar) ooit in een spel "gevoeld" heeft, en heeft elke auto een apart rijgedrag. Hoe of wat kan hij zelf ook niet omschrijven, maar hij zegt dat als we het spelen we het wel begrijpen.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1755815

Nou jongens, hier is iets raars aan de hand. De Bugatti Veyron staat overal als een standaard auto. En standaard auto's konden niet in de photomode. Maar wat blijkt uit die plaatjes, dat de Bugatti dat wel kan. Dus, zal de Veyron een premium auto zijn, of kunnen ook standaard auto's in de photomode?

Geplaatst:
comment_1755881

De nieuwe NASCAR game zal gegarandeerd ook geen 1000 auto's bevatten?

1000 auto's waarvan je er hooguit ooit met 200 zult rijden. Plus zijn er ook behoorlijk wat dubbele autos, zo zullen er wel meerdere GTR R35 JGTC's in zitten en ook wel meerdere 350Z JGTC bijvoorbeeld.

Geplaatst:
comment_1755887

Nou jongens, hier is iets raars aan de hand. De Bugatti Veyron staat overal als een standaard auto. En standaard auto's konden niet in de photomode. Maar wat blijkt uit die plaatjes, dat de Bugatti dat wel kan. Dus, zal de Veyron een premium auto zijn, of kunnen ook standaard auto's in de photomode?

Er zijn twee verschillende manieren om foto's te maken. Één manier is om het te doen op een track, maar dan moet dit wel door middel van een replay, en dan heb je de keuze om een bepaalde frame "op te slaan". Of in ieder geval, zo heb ik het begrepen. Dit kunnen alle auto's doen, maar kan alleen op een resolutie van "maar" 1920*1080 gedaan worden. De Photomode waar jij het over hebt, zijn die verschillende locaties (zoals dat Red Bull vliegveld, of museum, of wat het dan ook is), waar je alleen met Premium auto's kan rondrijden en foto's mee kan maken. Deze kunnen uitgepoept worden tot maximaal 8MP.\

Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks).

Geplaatst:
comment_1755909

De nieuwe NASCAR game zal gegarandeerd ook geen 1000 auto's bevatten?

1000 auto's waarvan je er hooguit ooit met 200 zult rijden. Plus zijn er ook behoorlijk wat dubbele autos, zo zullen er wel meerdere GTR R35 JGTC's in zitten en ook wel meerdere 350Z JGTC bijvoorbeeld.

http://www.zerotohundred.com/newforums/automotive-news/181936-ps3s-gran-turismo-5-complete-list-of-cars.html

Je hebt zo te zien gelijk. Maar ja, zo heeft ieder wat wils. :puh: Als je toch bezig bent xD

Geplaatst:
comment_1755930

Ben zonet bij de Bart Smit, Gamestore, intertoys en dixons langs geweest om te vragen of ze GT5 al hadden, bij bart smit zeiden ze dat ze hem dinsdag al hebben:P

Bewerkt: door j0uk3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.