Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1755954

Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks).

Wat moet ik me hier ongeveer bij voorstellen?

Geplaatst:
comment_1755975

Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks).

Wat moet ik me hier ongeveer bij voorstellen?

Dat weet ik ook niet, ik weet alleen dat het kan :7

Geplaatst:
comment_1756120

photo10a.jpg

De cockpits van oldtimers lijken mij het allermooiste :)

Ik kan niet wachten tot dinsdag :) eerst langs de Bart Smit om GT5 te halen, en dan langs de pc zaak voor mijn 21,5" Led scherm :klap:

photo04a.jpg

En nou begrijp ik niet wat een amfibie in GT5 voor nut heeft :puh:

photo08a.jpg

photo09a.jpg

Daar wil ik de velgjes wel even van veranderen :puh: Hij is echt Premium net als de andere bovenstaande.

De omgeving van de tracks is ook niet mis:

photo03a.jpg

Bewerkt: door j0uk3

Geplaatst:
comment_1756244

Ik hoop dat Nedgame mij snel een berichtje stuurd dat ze mij Gran Turismo eerder sturen omdat ik zo cool ben..

Ik ga dinsdag meteen langs Bartje Smit om de Collectors edition te kopen. smile2.gif

Geplaatst:
comment_1756264

De omgevingen zijn imo niet altijd mooi hoor, kijk maar eens naar deze koos omgevingsloze rally Ford,

alaskasnow-640x426.jpg

Dit zou trouwens wel eens de racing mod kunnen zijn.

grandvalleyspeedway11-640x360.jpg

Oké, is dit een physics fuck-up met een Veyron? :7

nrburgringnordschleife2-11-640x426.jpg

@Jouk, mij vertel je never ever nooit dat die laatste foto van de omgevingen uit GT5 komt. Dat is gewoon té gedetailleerd. Overigens doen die andere plaatjes van je het niet.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1756521

Ik heb ook nog maar 25 euro, dat word schooien xD

Nee ff serieus, Ik ga denk ik mijn brommerhelm verkopen dat is weer 40 euro erbij :)

Dan maar zonder helm rijden :engel:

Geplaatst:
comment_1756523

:schater:

En nu zitten we allemaal wel een beetje te zeiken over die velgen, maar wie weet komt er nog wel een update of DLC of weet ik het. En anders, ik denk dat ik me aardig kan vermaken met de premium's;

Geplaatst:
comment_1756540

Die premium auto is hetzelfde type als die in je sig LOL

Geintje, die in je sig is een Subaru Impreza 22B STi

die zit er trouwens ook in:

#855 Subaru IMPREZA Coupe 22B-STi Version '98

Wel vaag dat de Veyron standard is :S Kan je die wel "technisch" tunen?

Geplaatst:
comment_1756543

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.