Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 113.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1355760

Wat ik nogal een hekel heb aan deze game is, dat ik voor een race een super dure wagen moet kopen, bij de S klasse moet je een Ferrari F40(450.000), Nissan Skyline Mine's R34(200.000) en een Ford GT(149.880) voor 3 races, deze wagens kosten dus bijna 800.000, terwijl je er maar per race iets van 42.000 terug krijgt als je die op goud haalt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1355764
Wat ik nogal een hekel heb aan deze game is, dat ik voor een race een super dure wagen moet kopen, bij de S klasse moet je een Ferrari F40(450.000), Nissan Skyline Mine's R34(200.000) en een Ford GT(149.880) voor 3 races, deze wagens kosten dus bijna 800.000, terwijl je er maar per race iets van 42.000 terug krijgt als je die op goud haalt.

met 42.000 per race gaat dat wel goed vooruit.

Na 10 races heb je al 420.000 credits. :tu:

Geplaatst:
comment_1355770

Je haalt heel moeilijk de 42.000. 35.000 is meer realistischer. Dus 3.5 ton voor iets van 20 min. racen

Geplaatst:
comment_1355777

Je haalt heel moeilijk de 42.000. 35.000 is meer realistischer. Dus 3.5 ton voor iets van 20 min. racen

Bij de S klasse, die rondje, met me Ford GT en dan tot de max getuned zover het mag, en lukt me binnen 6(denk zelfs 5) minuten de 45.000 aan credits.

Maarja, ik wil die F40 eigenlijk niet, dus als ik hem verkoop, krijg ik nog maar 25% van de aankoop terug, dus iets van 115.000, en ook dat is kut.

Nog 3 races, en dan ook de S klasse gehaald, heb volgens mij in totaal maar 3 dagen dat spel gespeeld en al haast uitgespeeld qua races.

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1355797
Dus? Om het spel echt uit te spelen, moet je ze allemaal kopen.

Misschien dat je een bril nodig hebt, ik weet het niet, maar ik zeg toch duidelijk 'qua races' en dat zal wel voldoende zeggen lijkt me

Edit, nog 1 race.

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1355810

Ik speel het niet meer totdat de officiele versie komt, weet je waarom? Omdat dan alles veel realistischer is, de multiplayer sessie is beter en er zijn veel meer auto's, circuits van merken tot bmw tot mazda en van mercedes tot daihatsu. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1355815
Ik speel het niet meer totdat de officiele versie komt, weet je waarom? Omdat dan alles veel realistischer is, de multiplayer sessie is beter en er zijn veel meer auto's, circuits van merken tot bmw tot mazda en van mercedes tot daihatsu. :Y

Dan kan je nog wachten tot Kerstmis en tot dan zit je met je foute aankoop. :7

Geplaatst:
comment_1355820

Dan kan je nog wachten tot Kerstmis en tot dan zit je met je foute aankoop. :7

Juist niet, ik heb het gekocht en dat is op dit moment een foute aankoop, later is de game juist veel uitgebreider en is de game 25.00 waard, wat het nu dus niet is.

Geplaatst:
comment_1355837
Heb het spel bijna 100% en heb alle auto's op de Citroën GT na. :)

Je had toch een savegame gedownload?

Ja. :7 Ik kon niet meer verder dus heb ik maar een savegame gedownload, ik geef best wel snel op. :7

Geplaatst:
comment_1356530

Ik mis heel veel GTI's zoals een Megane R34R, Honda Civic Type R enz. Ik hoop wel dat die in Gt5 komen te zitten. Maar het gerucht ging dat er 1000 auto's in zouden zitten, dus genoeg :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.