Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1759031

Ik ben aan het sparen voor een Ford Focus ST en een Lambo Murciélago Super Veloce. De Ford Focus ST koop ik in groen (omdat dat zo'n kinky tint groen is), en dan spuit ik m'n SV om in die kleur. Lijkt me echt kick-ass xD

Ik zou de Murciélago niet kopen, ik weet niet of je er als is mee gereden hebt bij de Grand Tour special event, maar hij is heel erg slecht in de bochten.

Ik vindt het persoonlijke niet zo'n goede racewagen. :N

Geplaatst:
comment_1759351

Net een game sessie van 6 uur achter de rug. Alleen nog niet zoveel progressie gemaakt. Zit nu pas level 10. Wie weet een snelle manier voor geld?

Je licenties en special events als eerste doen. :)

Geplaatst:
comment_1759364

Is GT5 ook leuk om te spelen met een controller?

Of is een stuur echt aan te raden?

Zoja kan iemand voor mij een lekker prijsje vinden met een Logitech stuurtje?

Bewerkt: door MrIndependent

Geplaatst:
comment_1759373

Ik heb nu een RS6 Avant met alles tot het maximum getuned. Zo geniaal om tegen Ford GT's, Le Mans wagen en weet ik wel niet wat met een stationbak aan te komen en dan als eerste wegspurten en winnen. En dan ook nog 400 km/h gaan.

Geplaatst:
comment_1759484

Ik ben aan het sparen voor een Ford Focus ST en een Lambo Murciélago Super Veloce. De Ford Focus ST koop ik in groen (omdat dat zo'n kinky tint groen is), en dan spuit ik m'n SV om in die kleur. Lijkt me echt kick-ass xD

Ik wil je op twee dingen niet teleur stellen. 1) De ST heeft niet de groene kleur die de RS wel heeft (heel groot verschil tussen die twee) en 2) De Murciélago heeft al zo'n gifgroene kleur.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1759490

Ik zag vandaag de Bugatti Veyron bij de occasie dealer, hij kostte 2 miljoen, was zwart en had 0 km. :puh:

Had jammer genoeg maar 500 000. :{

Ik had vandaag een race gewonnen met een voorsprong van 1 minuut met die Civic. :7

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1759493

Ik wil je op twee dingen niet teleur stellen. 1) De ST heeft niet de groene kleur die de RS wel heeft (heel groot verschil tussen die twee) en 2) De Murciélago heeft al zo'n gifgroene kleur.

Oh. De Murciélago SV heeft niet zo'n kleur, als ik me niet vergis. Dus moet ik maar twee Murciélago's kopen. Één SV, één "normale" :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.