Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1871578

Waarvoor zie ik soms die Prologue nog gewoon voor 29 euro in de winkel staan trouwens? Ik weet niet hoe dat nu is, maar bijvoorbeeld bij bol staat ie er nog gewoon.

Best vreemd lijkt me, waarvoor zou je die eigenlijk kopen, zit daar nog wat extra's aan ofzo?

Nee, maar ook winkels moeten van die game af.

En helaas, geen extra's.

Maar best grappig, Prologue kost zo rond de 30 euro en ik kocht GT5 Collectors edition voor 44 euro :clown:

Geplaatst:
comment_1871583

Even kijken wanneer iedereen kan

GekkieJ01 beschikbaar 15/19 aug en van 22/24

OnbekendeIV beschikbaar van nu tot 18 aug

GolfG60 beschikbaar ( kan nog gewijzigd worden )

Redfire beschikbaar

Yannick beschikbaar

Ik kom denk ik ook wel weer eens een rondje rijden.. :D Ik kan t/m 23 augustus in principe wel elke dag.

Sentasi is toch een Zij?.

Ik weet niet meer wat ik ben. :-(

Geplaatst:
comment_1871585

Even kijken wanneer iedereen kan

GekkieJ01 beschikbaar 15/19 aug en van 22/24

OnbekendeIV beschikbaar van nu tot 18 aug

GolfG60 beschikbaar ( kan nog gewijzigd worden )

Redfire beschikbaar

Yannick beschikbaar

Ik kom denk ik ook wel weer eens een rondje rijden.. :D Ik kan t/m 23 augustus in principe wel elke dag.

Sentasi is toch een Zij?.

Ik weet niet meer wat ik ben. :-(

Weet iemand trouwens of dit raar is? Vannacht zaten pa, een maat en ik GT5 te spelen om half 5.. en toen kwam ik net naar beneden ( uurtje of half 2 ) en zaten ze alweer GT5 te doen. :7

Geplaatst:
comment_1871597

Wss doe ik niet meer mee, mijn PS3 heeft het begeven.

Heb een rood knipperend lampje, deze kan dus mooi bij de andere kerstverlichting(3x X360 RROD).

Zal straks kijken of ik er wat aan kan doen, ik laat jullie wel weten.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1871603

Rood of oranje? Als je beeld zwart werd met wat piepjes en er knippert een oranje lampje, heb je een YLOD gehad.. :7 YLOD's zijn wel zeldzaam op een 40GB versie.

Ik zal effe een filmpje schieten.

Filmpje

Let niet op me gemompel, beetje irritatie :')

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1871677

Hebben ze een relatie ofzo? :7

Zoja dan is het raar... :schater:

We moeten eigenlijk nu echt een datum trekken voor die meeting, wat vinden jullie van donderdag?

Ik mot nog ff kyken ivm chille

Geplaatst:
comment_1871710

GT5 Meeting? I'll be there!

Laat alvast NilsHoerenzoon niet toe want ik heb gisteren MP met hem gedaan en die kerel beukt je van de baan en snijdt alle bochten af :puh:

Geplaatst:
comment_1871713

Haha, komt ook opeens iemand van leven @ hierboven. Maar je kan geloof ik mensen kicken, dus als die irritant is, hup weg, al weet ik niet wie 't is. :)

Zeg maar een datum, liefst nog deze week, dan heb ik nog vakantie. :D

Bewerkt: door Yannick(NL)

Geplaatst:
comment_1871773

Haha, komt ook opeens iemand van leven @ hierboven. Maar je kan geloof ik mensen kicken, dus als die irritant is, hup weg, al weet ik niet wie 't is. :)

Zeg maar een datum, liefst nog deze week, dan heb ik nog vakantie. :D

NilsHoerenzoon: NilsHolgersson van GTAForum, mijn GTAForumiaanse echtgenoot :puh:

Geplaatst:
comment_1871775

GT5 Meeting? I'll be there!

Laat alvast NilsHoerenzoon niet toe want ik heb gisteren MP met hem gedaan en die kerel beukt je van de baan en snijdt alle bochten af :puh:

Hou je bek, ik rijd goed, jij jankt alleen maar. Of je wagen is te traag of ik speel vals of je stuurtje doet het niet goed.

Geplaatst:
comment_1872226

Hierbij een belangrijke mededeling.

Laat het vanaf nu duidelijk zijn dat dit topic geen chat is. De vorige pagina's staan vol met offtopic reacties. Daarnaast moet er toestemming worden gevraagd voordat je een meeting aanmaakt in het games forum (zie ook de afgelopen MW2-meetings in Games). De topics in games zijn voor algemene praat over het spel, hulp/problemen of nieuws over de desbetreffende game en geen clantalk voor multiplayersessies. Indien je wilt afspreken met een team kan je dit via PB of andere communicatiemiddelen overleggen. Als het in andere topics niet is toegestaan geldt dit ook voor dit topic.

Indien je een meeting wilt organiseren kan je contact opnemen met mij of Svenie. Vragen hierover kunnen via PB, nu graag weer ontopic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.