Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1914981

Jullie hebben toch niet op een bergachtig circuit gereden? :7

Want op sommige bergen geraak je met die wagen niet op. :puh:

Nee dat bergachtige circuit is Eiger Nordwand K-route.. waar wij op reden was de Nurnburgring ( De Ring ). Wat trouwens in GT5 wel meevalt qua bergachtig circuit, maar in het echt zie je duidelijk hoogteverschillen. :engel:

Geplaatst:
comment_1915350

Jullie hebben toch niet op een bergachtig circuit gereden? :7

Want op sommige bergen geraak je met die wagen niet op. :puh:

Nee dat bergachtige circuit is Eiger Nordwand K-route.. waar wij op reden was de Nurnburgring ( De Ring ). Wat trouwens in GT5 wel meevalt qua bergachtig circuit, maar in het echt zie je duidelijk hoogteverschillen. :engel:

Met een Fiat 500 ook :schater:

Geplaatst:
comment_1915384

nu heb ik ook zin om iets soort gelijks te gaan racen XD

en dan online ofzo :puh:

alleen jmmr dat mn netwerk momenteel zo kut doet als het draadloos gaat. m'n Gt5 gaat dan zo tering langzaam laden.

Maar als ik m aan de kabel leg dwars door t huis heen dan gaat het wel snel :cab:

Geplaatst:
comment_1915433

Alleen jammer dat je er zo lang overdoet om de Nürburgring af te rijden met zo'n Fiat. :7

Wij deden er iets van 15 minuten erover :puh:

We deden er 17 minuten over, maar wie reed in welke kleur auto eigenlijk? :engel:

Geplaatst:
comment_1915477

We deden er 17 minuten over, maar wie reed in welke kleur auto eigenlijk? :engel:

De rode fiat met de stig achter het stuur: OnbekendeIV

de licht blauwe fiat: Tha-Ran

Donkerblauwe fiat: Golfg60

De andere rode fiat: Gekkiej01

Geplaatst:
comment_1915557

Ik reed de andere rode Fiat hoor :puh:

Geplaatst:
comment_1915628

We deden er 17 minuten over, maar wie reed in welke kleur auto eigenlijk? hypocrite.gif

Ik reed de andere rode Fiat hoor puh2.gif

Ik reed de donker blauwe. bloos.gif

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1915674

Hoe kom je eigenlijk aan die Stig outfit? :puh:

Kan je dat vrijspelen of is het DLC?

Geplaatst:
comment_1915684

Fijn fijn, jongens! nieuwe lijstje dan maar:

Donkerblauwe fiat: GekkieJ01

De andere rode fiat: GolfG60

hier dan ook weer wat fotos van die botsautorally die we toen reden :puh:

eigernordwandkroute8.jpg

eigernordwandkroute7.jpg

eigernordwandkroute6.jpg

eigernordwandkroute5.jpg

eigernordwandkroute4.jpg

eigernordwandkroute3.jpg

eigernordwandkroute2.jpg

eigernordwandkroute1.jpg

eigernordwandkroute.jpg

Hoe kom je eigenlijk aan die Stig outfit? :puh:

Kan je dat vrijspelen of is het DLC?

Ik weet het eigenlijk niet, hij stond tussen de standaard pakken in. volgens mij kan je hem denk ik vrijspelen via die seizoensraces.

Bewerkt: door onbekendeIV

Geplaatst:
comment_1915743

is dat (stig pak) niet gewoon een willekeurig pak van hetzelfde merk (alpinestars volgensmij) als de stig gebruikt? want volgensmij heb ik die ook in 't zwart...

of kreeg je die mss bij de eerste dlc, want daar zaten ook pakken bij van bekende coureurs...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.