Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1921744

Bij B-spec heb ik maar één race gedaan, ik vond het niet zo leuk eigenlijk.

Waarschijnlijk omdat ik het ook niet helemaal snapte, want moet je per se de hele race uitkijken?

je kan het gedrag van je coureur veranderen tijdens de race, dus rustig of agressief rijden, en zeggen wanneer 'ie de pits in moet... of moet inhalen e.d.

Lol ik heb ook maar 1 b-spec race gedaan maar ben wel lvl 32 :)

Je kan nl. 'grinden', dat is een programma ding die je op je pc kan installen, en die zorgt er dan voor dat je gt5 telkens een nieuwe b-spec race start met je vrienden in gt5 (als je ps aan staat natuurlijk..). dus als je m dan 's nachts aan laat, dan gaat je b spec coureur de hele nacht races doen en verdien je zo moeiteloos b-spec points en credits..

Pits enzo kan je niet beslissen geloof ik? Enkel Vertragen, versnellen, dezelfde snelheid behouden en inhalen. Dat zijn de opties.

Iemand zin om vanavond met een hoopje samen te rijden?

Jawel, je kan hem de pits in laten gaan ;)

Geplaatst:
comment_1921751

Waarschijnlijk omdat ik het ook niet helemaal snapte, want moet je per se de hele race uitkijken?

je kan het gedrag van je coureur veranderen tijdens de race, dus rustig of agressief rijden, en zeggen wanneer 'ie de pits in moet... of moet inhalen e.d.

Je kan nl. 'grinden', dat is een programma ding die je op je pc kan installen, en die zorgt er dan voor dat je gt5 telkens een nieuwe b-spec race start met je vrienden in gt5 (als je ps aan staat natuurlijk..). dus als je m dan 's nachts aan laat, dan gaat je b spec coureur de hele nacht races doen en verdien je zo moeiteloos b-spec points en credits..

Pits enzo kan je niet beslissen geloof ik? Enkel Vertragen, versnellen, dezelfde snelheid behouden en inhalen. Dat zijn de opties.

Hoe dan?

Overigens net dat Volkswagen Sambabusje opgevoerd tot 207Pk :7.

Niemand zin?

Geplaatst:
comment_1921753

Hoe dan?

Niemand zin?

D'r staat toch een icoontje met PIT?

Maar misschien kan je het pas bij latere races zoals Endurance races.

Geplaatst:
comment_1921759

Hoe dan?

Niemand zin?

D'r staat toch een icoontje met PIT?

Maar misschien kan je het pas bij latere races zoals Endurance races.

Denk het ook, want bij die 10lap races staat het er niet bij.

Hmm niemand heeft blijkbaar tijd of zin om wat te cruisen met mij xD

Geplaatst:
comment_1922739

ik heb gran turismo5 paar maanden geleden verkocht(zwaar spijt van)moest je daarvoor een code inlossen voor online te gaan?ik zou anders een occasie aanschaffen.

volgensmij hoefde je geen code in te voeren hoor, dat is alleen met pc´s zo. Want m´n broer heeft mn gt5 nu geleend en die werkt ook gewoon op zijn ps3...

Geplaatst:
comment_1922743

ik heb gran turismo5 paar maanden geleden verkocht(zwaar spijt van)moest je daarvoor een code inlossen voor online te gaan?ik zou anders een occasie aanschaffen.

volgensmij hoefde je geen code in te voeren hoor, dat is alleen met pc´s zo. Want m´n broer heeft mn gt5 nu geleend en die werkt ook gewoon op zijn ps3...

bedank,ik ga hem morgen halen.

desnoods betaal ik wel één op de ps store. :dans:

Geplaatst:
comment_1922773

Gedeeltelijk goed. Voor GT5 hoef je inderdaad geen code in te voeren voor online multiplayer, maar wordt steeds normaler dat dit wél het geval is, zowel voor de 360 als de PS3. Ze noemen het verschillende dingen, zoals Online Pass, maar de functionaliteit blijft het zelfde. Als je het spel in de winkel eerstehands koopt krijg je een code die je in kan lossen om online te gaan. Koop je het tweedehands, zal je de code moeten kopen op de betreffende Store.

Dit geldt natuurlijk ook voor DLC, maar dat spreekt hopelijk voor zich.

Geplaatst:
comment_1922780

Gedeeltelijk goed. Voor GT5 hoef je inderdaad geen code in te voeren voor online multiplayer, maar wordt steeds normaler dat dit wél het geval is, zowel voor de 360 als de PS3. Ze noemen het verschillende dingen, zoals Online Pass, maar de functionaliteit blijft het zelfde. Als je het spel in de winkel eerstehands koopt krijg je een code die je in kan lossen om online te gaan. Koop je het tweedehands, zal je de code moeten kopen op de betreffende Store.

Dit geldt natuurlijk ook voor DLC, maar dat spreekt hopelijk voor zich.

Idd, maar het aantal spellen dat het atm heeft valt nog erg mee toch?

Vind het wel jammer, spellen kun je niet meer verkopen(althans, voor heel weinig) en vice versa met inkopen.

Geplaatst:
comment_1922900

Ik koop/verkoop zoiezo nooit (tweedehansds) spellen.

Ik wil alles gewoon nieuw hebben en als je een spel verkoopt kreeg je er zoeizo altijd al niet veel voor dus voor mij was verkopen toch nooit de moeite waard.

ik koop meestal ook alles nieuw maar een nieuwe gran turismo 5 voor de tweede keer kopen is net iets te veel,al is het mijn eigen schuld. :ch:

EDIT:heb de platinum versie gekocht de prijs viel nog mee.

Bewerkt: door thug

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.