Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1923313

Idd, maar het aantal spellen dat het atm heeft valt nog erg mee toch?

Vind het wel jammer, spellen kun je niet meer verkopen(althans, voor heel weinig) en vice versa met inkopen.

Op het moment wel ja, maar ik weet wel dat EA Games en Sony er mee bezig zijn. Het zou me niks verbazen als elk spel wat in 2013 uit komt, van welke uitgever dan ook, zo'n soort systeem zal bevatten. Het is immers gewoon gratis geld voor de developers.

On-topic;

Had laatst een Mercedes-Benz SLS AMG gekocht. En jeeeezuuus, wat een wagen xD. Dat ding is echt ongelofelijk tail happy, niet normaal. Dat ding is gewoon zo goed als onbestuurbaar met de standaard banden xD

Heb uiteindelijk Sport Soft gekocht, voor de rest niks aan verandert. Maar het maakt het er niet minder moeilijk op, eigenlijk :7 (speel zonder ABS of TC of whatever)

Geplaatst:
comment_1923452

gistern auto pack 2 gekocht maar hij doet het niet,je moet dus op het hooftmenu van gran turismo5 rechts onder op zo een rood bolletje drukken,dat doe ik dus maar er staat dan dat er geen content aanwezig is.dus ik probeer het met de circuitpack en die doet ge wel.

iemand nog last van,of weet er iemand een oplossing?

op het internet vind ik niet dergelijks.

Geplaatst:
comment_1923589

gistern auto pack 2 gekocht maar hij doet het niet,je moet dus op het hooftmenu van gran turismo5 rechts onder op zo een rood bolletje drukken,dat doe ik dus maar er staat dan dat er geen content aanwezig is.dus ik probeer het met de circuitpack en die doet ge wel.

is alles tijdens de download wel goed gegaan? want zo niet dan kan je hem als het goed is zo opnieuw downloaden en dan staat 'ie er misschien wel bij...

en kijk je bij het goede menu'tje, gedownloade content ofzo?

want je moet het wel eerst installen

Geplaatst:
comment_1923639

is alles tijdens de download wel goed gegaan? want zo niet dan kan je hem als het goed is zo opnieuw downloaden en dan staat 'ie er misschien wel bij...

en kijk je bij het goede menu'tje, gedownloade content ofzo?

want je moet het wel eerst installen

heb iets gevonden daarnet en het ligt aan de ps store daar ligt de fout want ik kan het blijbaar niet downloaden,er zijn al meerdere klachten geweest en de mensen van playstation willen het zo rap mogelijk oplossen.

link

Bewerkt: door thug

Geplaatst:
comment_1923780

Zit te spelen, knalt ineens tijdens het racen me ps3 uit...

YLOD... :duh:

Join the club, mijne viel ook uit tijdens de races met Ron, Rutger en Frank, mijn PS3 had medelijden met de rest omdat ik ze dik inmaakte. :clown:

Geplaatst:
comment_1923937

Ik heb de 40 gb versie, maar heb er zelf een 600 gb kaart ingestoken.

Heb hem nu bij een winkel afgeleverd. Waarschijnlijk heb ik hem morgen hier weer staan.

Was stuk goedkoper als sony en duurt een paar weken minder lang :puh:

chill weet je cker dat ie gefixt word. Las net dat een YLOD te maken heeft met oververhitting wat kan komen door een kapotte warmtesensor die niet meer goed werkt en daardoor de ps3 niet genoeg laat koelen.

dus mss moet je je ps3 in t vervolg beter koelen?

Geplaatst:
comment_1923956

2 Jaar niks kapot gegaan en hij stond pas anderhalf uur aan...

Maar ik heb hem nu al weer terug en hij doet het! :engel:

EDIT: wie heeft er zin in honda meeting vandaag? Netjes rijden, drag racen etc. ^_^

EDIT 2: Mijn Integra:

EDIT 3: Net met mijn 175 PK panda 10 minuten op de nurburgring gereden, ALs je door de ochten gaat blijf je gewoon rechtdoor rijden en er komt super veel rook vanaf :puh:

Bewerkt: door Redfire18

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.